امدادرسانی به ۱۷۰۰ حادثه دیده در برف و کولاک اردبیل
امدادرسانی به ۱۷۰۰ حادثه دیده در برف و کولاک اردبیل

عزیز ارشادیان در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف با کمک ۲۶ نیروی امدادی و پنج دستگاه خودرو انجام شد. وی افزود: متأسفانه به خاطر گرفتار شدن خودروها مسافران قادر به ادامه مسافرت خود نبودند و نیروهای امدادگر به ۳۷۰ خودرو گرفتار در برف نیز امدادرسانی کردند. معاون امداد […]

عزیز ارشادیان در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف با کمک ۲۶ نیروی امدادی و پنج دستگاه خودرو انجام شد.

وی افزود: متأسفانه به خاطر گرفتار شدن خودروها مسافران قادر به ادامه مسافرت خود نبودند و نیروهای امدادگر به ۳۷۰ خودرو گرفتار در برف نیز امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان متذکر شد: خودروها به دلیل کولاک محورهای مواصلاتی و بارش مداوم برف، در جاده‌ها قادر به ادامه مسیر نبودند که با کمک نیروهای امدادی به مسیر حرکت بازگردانده شدند.

وی افزود: بیشترین علت توقف و گرفتار شدن خودروها در برف مربوط به نداشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ است و به همین دلیل انتظار می‌رود مسافران با به همراه داشتن تجهیزات کافی سفر کنند.

ارشادیان به تداوم گشت زنی نیروهای امدادی در محورهای برف‌گیر اشاره و تأکید کرد: ۱۳ پایگاه امداد و نجات نیز در حالت آماده‌باش هستند.