قدردانی ائمه جمعه شهر‌های قیدار و سلطانیه از صداوسیمای مرکز زنجان
قدردانی ائمه جمعه شهر‌های قیدار و سلطانیه از صداوسیمای مرکز زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛صفری مدیرکل صداوسیمای استان در این دیدار با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، وظیفه رسانه ملی و استانی را به عنوان سربازان این جبهه فرهنگی بسیار سخت و دشوار عنوان نموده و […]

قدردانی ائمه جمعه شهر‌های قیدار و سلطانیه از صداوسیمای مرکز زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛صفری مدیرکل صداوسیمای استان در این دیدار با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، وظیفه رسانه ملی و استانی را به عنوان سربازان این جبهه فرهنگی بسیار سخت و دشوار عنوان نموده و گفت : صداوسیما به عنوان قرارگاه مقابله با جنگ نرم می بایست در عصر حاضر با ابزارهای متعدد رسانه ای که در اختیار دشمنان قرار دارد مقابله نموده و در این راه نیازمند ارتباط، تعامل و همکاری سایر دستگاهها و نهادهای فرهنگی در این زمینه می باشد .

وی ارتباط میان صداوسیما و ائمه جمعه شهرهای مختلف استان را دوسویه ، موثر و خوب عنوان نموده و خواستار افزایش تعاملات فیمابین شد .

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار در این دیدار با تقدیر از رسانه استانی جهت پوشش برنامه های فرهنگی اظهار داشت : رسانه استانی به عنوان رسانه ای تأثیرگذار همواره در پوشش غالب برنامه های فرهنگی و ارزشی استان پیش قدم بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است .

وی صداوسیما را پرچمدار گفتمان ولایت و رهبری عنوان داشته و گفت : رسانه ملی و به تبع آن استانی در این عصر تعدد رسانه ای ، همیشه در راستای منویات رهبری حرکت کرده و مبلّغ گفتمان ولایت بوده است که در این راستا عملکرد صداوسیمای استان نیز قابل تقدیر است .

حجت الاسلام موسوی از صداوسیمای مرکز زنجان به دلیل پوشش برنامه های فرهنگی به ویژه برنامه های عزاداری مردم این شهرستان در ایام محرم ، هفته بسیج و یادواره شهدا و همچنین اخبار و رویدادهای این شهرستان قدردانی کرد .

حجت الاسلام نوری امام جمعه شهرستان سلطانیه نیز در این دیدار اقبال عموم مردم به رسانه استانی را خوب و قابل قبول توصیف کرده و گفت : صداوسیمای مرکز زنجان به دلیل توجه شایسته به شهرستانها ، مورد اقبال عمومی بوده و عملکرد آن رضایت قاطبه مردم استان به ویژه شهرستانها را جلب کرده است .

وی نیز توجه رسانه استانی به برنامه های ارزشی و مذهبی را شایسته عنوان کرده و از مدیرکل و کارکنان صداوسیمای استان تقدیر و تشکر کرد.