رفع مشکل روشنایی محدوده حیران محور آستارا به اردبیل
رفع مشکل روشنایی محدوده حیران محور آستارا به اردبیل

بابک باستانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برق محدوده یاد شده از چندی پیش به علت اشکالات فنی قطع شده بود و با همکاری دهیاری حیران و ادارات گاز آستارا و راه و شهرسازی شهرستان نمین استان اردبیل وصل شد.وی اظهار کرد: محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پر تردد […]

بابک باستانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برق محدوده یاد شده از چندی پیش به علت اشکالات فنی قطع شده بود و با همکاری دهیاری حیران و ادارات گاز آستارا و راه و شهرسازی شهرستان نمین استان اردبیل وصل شد.
وی اظهار کرد: محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال غرب کشور است و به لحاظ گردشگرپذیر بودن آستارا، تامین روشنایی پایدار آن برای ارتقای سطح امنیت جاده ای از اهمیت برخوردار است.
محمدرضا صدقکار رئیس اداره گاز آستارا نیز در این رابطه گفت: با همکاری عوامل و با استفاده از دستگاه های حفاری این اداره، جریان برق حدود ۱۸ تیر برق در مسیر یاد شده تامین شد.
وی افزود: پیشبرد امور در حوزه های عمرانی نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی مختلف است و اداره گاز آستارا علاوه بر عمل به وظایف خود، با سایر ادارات همکاری می کند.
محور آستارا به اردبیل حدود ۷۰ کیلومتر امتداد دارد و گذر از کوهستان زیبای حیران سربالایی و پیچ و خم های زیادی دارد و تامین روشنایی آن برای سهولت تردد لازم است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: عیسی پاشاپور**انتشاردهنده:کبیری
۷۱۲۴/۲۰۰۷