وزارت ورزش به توسعه ورزشی اردبیل توجه کند
وزارت ورزش به توسعه ورزشی اردبیل توجه کند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه چهارشنبه در دیدار با قهرمانان ورزشی اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل بارها در میادین جهانی ورزشی توانمندی خود را به اثبات رسانده است. وی با اشاره به موفقیت اخیر دو قهرمان اردبیلی آقایان سعید علی حسینی و مجید فرزین […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه چهارشنبه در دیدار با قهرمانان ورزشی اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل بارها در میادین جهانی ورزشی توانمندی خود را به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به موفقیت اخیر دو قهرمان اردبیلی آقایان سعید علی حسینی و مجید فرزین تصریح کرد: انتظار می رود در مقابل مدال های کسب شده وزارت ورزش نیز از ورزش اردبیل حمایت ویژه داشته باشد.

امام جمعه به ضرورت رفع دغدغه های ورزشکاران استان نیز اشاره و تاکید کرد: می بایست زمینه حمایت از ورزشکاران فراهم شود چرا که ورزشکاران اردبیلی موجب درخشش نام اردبیل در میادین ملی و جهانی شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: زمینه های حمایت از قهرمانان ورزشی استان در شورای فرهنگی بررسی خواهد شد و با جدیت دغدغه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.