نیازمند نشاط‌آفرینی در جامعه با هدف کاهش آسیب‌ها هستیم
نیازمند نشاط‌آفرینی در جامعه با هدف کاهش آسیب‌ها هستیم

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ناصر نصیری عصر چهارشنبه در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی روند افزایشی داشته و به منظور کاهش آن می‌بایست نشاط و شادی در جامعه افزایش یابد. وی افزود: توصیه علمای دینی نیز ایجاد نشاط در جامعه است تا […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ناصر نصیری عصر چهارشنبه در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی روند افزایشی داشته و به منظور کاهش آن می‌بایست نشاط و شادی در جامعه افزایش یابد.

وی افزود: توصیه علمای دینی نیز ایجاد نشاط در جامعه است تا بتوان سطح آسیب‌ها را کاهش داده و از بروز و ظهور آن ممانعت کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل با تأکید به اینکه دانشجویان و جوانان از اقشار پرنشاط جامعه محسوب می‌شوند، ادامه داد: دانشجویان می‌توانند در تزریق شادی و نشاط به جامعه نقش کلیدی داشته باشند.

نصیری تأکید کرد: از سویی دولت نیز می‌بایست فضای شادی در دانشگاه‌ها ایجاد کند تا زمینه تحصیل و تربیت مطلوب دانشجویان فراهم شود.

وی همچنین به ضرورت فرهنگ‌سازی علم‌آموزی در سطح جامعه تأکید کرد و بیان داشت: حتی برای دانشجویان نیز علم‌آموزی می‌بایست حتی بعد از فارغ‌التحصیلی تداوم داشته باشد.