۸۰ درصد مردم استان بیننده شبکه اشراق
۸۰ درصد مردم استان بیننده شبکه اشراق

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان خرمدره با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان دیدار کردند . مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در این دیدار گفت: رسانه ملی و استانی به عنوان رسانه ای فراگیر، نقش مهمی در تقویت ارزشها و باورهای دینی […]

80 درصد مردم استان بیننده شبکه اشراقبه گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان خرمدره با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان دیدار کردند .

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در این دیدار گفت: رسانه ملی و استانی به عنوان رسانه ای فراگیر، نقش مهمی در تقویت ارزشها و باورهای دینی و اعتقادی در سطح جامعه داشته است .

صفری با اشاره به اقبال خوب مردم استان به رسانه استانی خود ، شبکه استانی را دارای ظرفیت های خوبی دانست و عنوان کرد : صداوسیما به خصوص در حوزه استانی، رسانه ای فراگیر بوده و مورد توجه و اعتماد مردم استان می باشد به طوری که در آخرین نظرسنجی های سه ماهه دوم سال جاری ۸۰ درصد مردم استان بیننده شبکه اشراق بوده و بیش از ۸۸ درصد نیز به آن اعتماد دارند .

وی پیشرفت و توسعه استان را یکی از مهمترین اهداف رسانه استانی عنوان کرد و گفت: رسانه استانی همواره تلاش داشته و دارد تا در راستای توسعه همه جانبه استان در بخشهای مختلف قدم بردارد و در این راه توجه به شهرستانها را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده است .

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با اشاره به ظرفیت بالقوه و بالفعل شهرستان خرمدره افزود : شهرستان خرمدره با توجه به استعدادهای موجود در آن از ظرفیتهای خوبی برای توسعه همه جانبه برخوردار می باشد .

فرماندار شهرستان خرمدره هم در این دیدار با قدردانی از توجه ویژه صداوسیمای استان به این شهرستان، گفت : صداوسیمای استان به عنوان پرمخاطب ترین رسانه کشور ، دارای محبوبیت و مقبولیت خوبی در سطح کشور و به ویژه استان بوده و این نشان از اعتماد عمومی به رسانه ملی در بین مردم علی رغم تعدد رسانه ها در دنیای حاضر و ظهور و بروز رسانه های جدید ، می باشد .

وی  با اشاره  به عملکرد رسانه استانی در حوزه مختلف به ویژه حوزه های فرهنگی افزود : پرداخت به مقوله های فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی در صداوسیمای استان همواره نمود و بروز خوبی داشته و این موضوع حاکی از اهتمام خاص رسانه استانی به این موضوعات مهم مبتلابه استان و کشور در حال حاضر دارد .
 محمدی در ادامه به عملکرد رسانه استانی در محرم  اشاره کرد و افزود  : پوشش گسترده عزاداری های باشکوه و باعظمت استان در ایام محرم با بهره گیری تمامی و امکانات توسط صداوسیما خود به خوبی بیانگر اهتمام ستودنی رسانه استانی به موضوعات دینی و اعتقادی می باشد .
وی از پوشش برنامه های مختلف شهرستان خرمدره به ویژه عزاداری های باشکوه مردم این شهرستان در ایام محرم به خصوص روز عاشورا و همچنین برنامه های مختلف فرهنگی از جمله جشنواره ترش و شیرین تشکر و قدردانی کرد .
در ادامه این جلسه نیز برخی مسئولین این شهرستان از جمله رئیس شورای شهر خرمدره، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره، رئیس کانون مداحان و رئیس هیئات مذهبی این شهر که فرماندار را در این دیدار همراهی می کردند از عملکرد رسانه استانی و تعامل خوب با مسئولین این شهرستان تشکر و قدردانی کردند .
در پایان این دیدار نیز لوح تقدیری به پاس قدردانی از فعالیتهای رسانه استانی در پوشش اخبار برنامه های این شهرستان ، به مدیرکل مرکز اهداء شد .