تفکر بسیج اقتدار و هیمنه استکبار جهانی را خرد کرد
تفکر بسیج اقتدار و هیمنه استکبار جهانی را خرد کرد

حجت الاسلام نجف قلیزاده سرایی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: بسیج به عنوان حماسه آفرین، در برابر نظام سلطه ایستاده است و بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی بوده و توانسته تاثیر بسیا زیادی در راستای توسعه کشور بگذارد.وی با اشاره به اینکه گروهک تکفیری داعش زایده نظام سلطه […]

حجت الاسلام نجف قلیزاده سرایی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: بسیج به عنوان حماسه آفرین، در برابر نظام سلطه ایستاده است و بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی بوده و توانسته تاثیر بسیا زیادی در راستای توسعه کشور بگذارد.
وی با اشاره به اینکه گروهک تکفیری داعش زایده نظام سلطه بود، اظهار کرد: امروز شکست این گروهک تکفیری هیمنه و اقتدار آمریکا را زیر سوال برد و به برکت همین بسیج و اقتدار جبهه مقاومت، نظام سلطه نمی تواند قدرت خود را بازسازی کند.
وی با اشاره به اینکه دنیا بداند زمان خیانت و بزن در رو تمام شده است، بیان کرد: اگر کسی جرات کند به این خاک ضربه بزند، سیلی سختی را از فرزندان دلیر این سرزمین خواهد خورد.
وی ادامه داد: مکر و حیله نظام سلطه در راستای حفظ اسرائیل از هرگونه جنگ است ولی دنیا بداند وعده مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونسیتی قطعا تحقق می یابد زیرا این ملت در حمایت از دین خدا به پا خواسته اند و خداوند نیز پشتیبان این دلیر مردان است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: دنیا بداند هیچ مانعی نمی‌تواند سد اقتدار و شکوفایی ملت ایران باشد و هیچ اراده ای نمی‌تواند در مقابل آن بایستد زیرا انقلاب اسلامی به وسیله عنایات الهی و تلاش مردان بزرگ به این مرحله از قدرت رسیده است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
۸۱۳۵ / ۲۰۹۳ **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی