نماینده ولی فقیه: مشارکت مردم و مسئولان در کمک رسانی به زلزله زدگان عالی است
نماینده ولی فقیه: مشارکت مردم و مسئولان در کمک رسانی به زلزله زدگان عالی است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: عده‌ای قصد داشتند با شایعه پراکنی و ایجاد بدبینی، نظام و نهادهای انقلابی را زیر سوال ببرند ولی باید در مقابل این ضد انقلاب ها و منافقان ایستادگی کنیم […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: عده‌ای قصد داشتند با شایعه پراکنی و ایجاد بدبینی، نظام و نهادهای انقلابی را زیر سوال ببرند ولی باید در مقابل این ضد انقلاب ها و منافقان ایستادگی کنیم و قدر این اتحاد و همدلی را بدانیم.
وی با قدردانی از مشارکت نیروهای نظامی و انتظامی در کمک رسانی به زلزله زدگان، افزود: در سایه برکت های نظام جمهوری اسلامی تمامی این نیروها سریعا در منطقه زلزله زده حضور یافتند و برای بر طرف کردن مشکلات زلزله زدگان بسیج شدند.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: آذربایجان غربی موظف شده است تا برخی از منازل شهری و روستایی را بازسازی کند و باید به نهادهای مرتبط کمک کنیم تا با سربلندی این وظیفه را به انجام رسانند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، گفت: در هر موقعیت و به هر بهانه ای باید نام و یاد شهدا را در جامعه زنده کنیم تا روحیه ایثار و گذشت در جامعه همه گیر شود.
وی اظهار کرد: در قالب این کنگره، یادواره های شهدا در جای جای استان برگزار شده است تا عامل مهمی برای ترویجی روحیه بسیجی و از خودگذشتگی در بین جوانان و جامعه باشد.
وی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن راه شهدا وظیفه همگانی است، افزود: کسانی که در راه دین خدا جهاد کرده و به شهادت رسیده اند،در آخرت از نعمت های الهی بهره مند می شوند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
۸۱۳۵/۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی