اعزام ۹۰ مبلغ طی هفته وحدت به مناطق مختلف استان زنجان
اعزام ۹۰ مبلغ طی هفته وحدت به مناطق مختلف استان زنجان

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ۹ آذرماه تا ۱۵ آذرماه همزمان با دهه وحدت ۹۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان اعزام می‌شوند. وی اظهار کرد: از این تعداد مبلغین ۲۵ نفر مبلغه خانم و مابقی آقا هستند و ۲۰ نفر از مبلغین غیربومی بوده و از […]

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ۹ آذرماه تا ۱۵ آذرماه همزمان با دهه وحدت ۹۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: از این تعداد مبلغین ۲۵ نفر مبلغه خانم و مابقی آقا هستند و ۲۰ نفر از مبلغین غیربومی بوده و از قم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: این تعداد مبلغ طی هفت روز در مناطق مختلف استان زنجان فعالیت لازم را خواهند داشت، این اداره کل هرسال در این دهه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

صفی یاری تأکید کرد: با توجه به اینکه ۵۴ مبلغ مستقر در روستاهای استان زنجان داریم از این تعداد پنج مبلغ نسبت به برگزاری گفتمان‌های دینی فعالیت خواهند داشت.

وی همچنین به برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان گفتمان دینی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: این گفتمان‌ها با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای عقاید و باروهای دینی و اعتقادی، تبیین جایگاه ولایت‌فقیه و جامعیت ولی‌فقیه، بیان سیره اهل‌بیت و سیره علوی، تحلیل مسائل خرافی و عرفان‌های نوظهور و بیان اهمیت و حدت است.

صفی یاری گفت: جشن‌های مذهبی باید متناسب با شأن و جایگاه اهل‌بیت برگزار شود که موجب ارتقای روح شادی و نشاط واقعی در جامعه شده و معنویت و عبودیت را در سطح مردم افزایش خواهد داد .