توسعه گردشگری در زنجان نیازمند ایجاد زیرساخت های مورد نیاز است
توسعه گردشگری در زنجان نیازمند ایجاد زیرساخت های مورد نیاز است

فریدون احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه توسعه صنعت گردشگری در استان  زنجان نیاز به حمایت دارد، افزود: سرمایه موردنیاز برای ایجاد اشتغال در صنعت گردشگری ۴۰ میلیون تومان است و می‌توان با کمترین میزان سرمایه‌گذاری در کوتاه ترین زمان به نتیجه لازم در این بخش رسید. وی بابیان اینکه جذب گردشگر نیازمند […]

فریدون احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه توسعه صنعت گردشگری در استان  زنجان نیاز به حمایت دارد، افزود: سرمایه موردنیاز برای ایجاد اشتغال در صنعت گردشگری ۴۰ میلیون تومان است و می‌توان با کمترین میزان سرمایه‌گذاری در کوتاه ترین زمان به نتیجه لازم در این بخش رسید.

وی بابیان اینکه جذب گردشگر نیازمند فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم است، ادامه داد: باید تلاش کرد ابتدا زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورداری استان زنجان از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعدد، افزود: باوجود برخورداری استان زنجان از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعدد و متنوع، زیر ساخت‌های لازم برای جذب گردشگر را ندارد چراکه نتوانسته سرمایه‌گذار جذب کند. 

احمدی تأکید کرد: ظرفیت لازم برای جذب گردشگر در استان زنجان را نداریم و باید بخش خصوصی هم برای تحقق این مهم وارد عرصه شود.

وی گفت:  دنیا ثابت کرده  که دولت‌ها تاجر و تولیدکننده خوبی نیستند و تنها می‌توانند سیاست‌گذار خوبی باشند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  باید به بخش خصوصی فرصت داده شود چراکه این بخش می‌تواند کار کند و توان و استعداد لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را دارد. 

احمدی گفت:  امروز به جد باید به دنبال فراهم کردن فضای کسب‌وکار در استان باشیم که این مهم نیز با ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود که بیکاری خودبه‌خود رفع نمی‌شود و نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.