تاکسی آنلاین درشهرارومیه راه اندازی می شود
تاکسی آنلاین درشهرارومیه راه اندازی می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، فخرالدین معصوم زاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با برنامه ریزی هایی که شده تاپایان سال جاری تاکسی آنلاین درشهرارومیه راه اندازی می شود افزود: منتظردریافت مجوز از شهرداری برای راه اندازی فاز به فاز تاکسی آنلاین در ارومیه هستیم. وی با بیان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، فخرالدین معصوم زاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با برنامه ریزی هایی که شده تاپایان سال جاری تاکسی آنلاین درشهرارومیه راه اندازی می شود افزود: منتظردریافت مجوز از شهرداری برای راه اندازی فاز به فاز تاکسی آنلاین در ارومیه هستیم.

وی با بیان اینکه تاکسی آنلاین ابتد اتاکسی های گردشی وپلاک قرمز ودرمرحله بعدی تاکسی تلفنی هاراهم شامل می شود اظهارداشت: از مزایای استفاده ازتاکسی آنلاین می توان افزایش درآمد برای رانندگان تاکسی، امنیت بالا برای شهروندان، رسیدن به مقصد در زمان کمتری اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی  ارومیه در ادامه در خصوص  روند تعویض تاکسی های فرسوده آغاز شده است گفت: درحال حاضر هزار تاکسی فرسوده دراستان داریم که باید نوسازی شوند.

وی افزود:ازسال گذشته تاکنون ۵۶۰دستگاه تاکسی نوسازی شده که۸۰دستگاه آن بدون جایگزین تحویل داده شده است که در نوع خود بی نظیر است.

معصوم زاده اضافه کرد: درحال حاضر ۵۱۲۸ تاکسی تاکسی پلاک قرمز در استان فعال است که حدود۷۰۰ دستگاه از آنهافرسوده است ونیاز به نوسازی دارد.

وی اضافه کرد: به دلیل شکایت متعدد همشهریان بابت پول خرد در کرایه تاکسی ها سازمان تاکسیرانی تصمیم دارد تا پایان سال جاری همه تاکسی هارا به دستگاه های پرداخت الکترونیکی مجهز کند.