۱۲ هزار بسیجی در اردوهای جهادی آذربایجان غربی مشارکت کردند
۱۲ هزار بسیجی در اردوهای جهادی آذربایجان غربی مشارکت کردند

سردار عابدین خرم روز دوشنبه در همایش شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی در ارومیه افزود: وقتی صحبت از نیروهای جهادی و مردم یاری و مردم نوازی می شود باید به اثرات این فعالیتهای جهادی نیز توجه و آنها را تبیین کرد.وی بیان کرد: اولویت امروز بسیج با مردم برای مردم، در کنار مردم […]

سردار عابدین خرم روز دوشنبه در همایش شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی در ارومیه افزود: وقتی صحبت از نیروهای جهادی و مردم یاری و مردم نوازی می شود باید به اثرات این فعالیتهای جهادی نیز توجه و آنها را تبیین کرد.
وی بیان کرد: اولویت امروز بسیج با مردم برای مردم، در کنار مردم و مشارکت دهی خود مردم در عمران و آبادانی و محرومیت زدایی است که در کنار مردم، دولت و نهادهای دیگر نیز حضور داشته باشند.
سردار خرم اضافه کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی میراثی از چهل سال رشادت و خدمت گزاری در ایران اسلامی است.
وی روحیه بسیجی را لازمه مقابله با استعمار دانست و ادامه داد: روحیه بسیجی باعث شد تا ملت ایران در برابر توطئه های مختلف اعم از جنگ و ترور و اغتشاش تا اقدامات سخت ایستادگی کنند و نظام را به سلامت از گردنه های سخت عبور دهند.
وی با بیان اینکه همان روحیه بسیجی ها در دهه ۶۰ هم اکنون در قالب سیمای جوانان ایران اسلامی و جهان اسلام در جبهه های مقاومت ترسیم شده است، افزود: در صورت حرکت مردم در راستای دین مداری وعده الهی محقق و پیروزی و برکت و موفقیت حاصل می شود.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت با حضور فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی در ارومیه و مسوولان بسیج به مدت یک روز برگزار و در طی آن از کارآفرینان بسیجی تجلیل شد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا از ۲۹ آبان ماه تا پنج آذر به نام هفته بسیج در کشور نامگذاری شده است.
۷۱۲۵/۲۰۹۳ **خبر: طاهره نوید آرین ** انتشار: صابر چهرقانی