بهزاد شیرپنجه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: در برنامه سرشماری وحوشکارشناسان اعزامی از اداره کل به اتفاق کارشناسان و محیط بانان پارک ملی و تشکل های زیست محیطی وحوش جزیره کبودان را در ۲۲ مسیرجزیره آرزو  ۵ مسیر و جزیره اسپیر ۱۰ مسیر سرشماری کردند. شیرپنجه افزود: در این برنامه سرشماری وحوش جزایر […]

بهزاد شیرپنجه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: در برنامه سرشماری وحوشکارشناسان اعزامی از اداره کل به اتفاق کارشناسان و محیط بانان پارک ملی و تشکل های زیست محیطی وحوش جزیره کبودان را در ۲۲ مسیرجزیره آرزو  ۵ مسیر و جزیره اسپیر ۱۰ مسیر سرشماری کردند.

شیرپنجه افزود: در این برنامه سرشماری وحوش جزایر پارک ملی دریاچه ارومیه۱۱ نفر نیروی محیط بان۱۱ نفر کارشناس و ۴ نفر نیروی تشکل مردمی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه مسیرهای سرشماری از سالهای گذشته ثابت بوده و هیچ تغییر مسیری صورت نمی گیرد. افزود: نتایج سرشماری بعد از مشاهدات جمع آوری و بر مبنای تجزیه و تحلیل به سازمان مرکزی اعلام می گردد.

رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه بااشاره به اهداف اجرای این برنامه تصریح کرد: برنامه سرشماری پائیزی به این دلیل صورت می گیرد که مشخص شود بعداز فصل زایش درگونه های شاخص از اردیبهشت تا خرداد چه تغییری صورت گرفته است.

انتهای پیام