۵۰ هزار نیروی بسیجی در اردبیل ساماندهی شد/برگزاری اجتماع بسیجیان
۵۰ هزار نیروی بسیجی در اردبیل ساماندهی شد/برگزاری اجتماع بسیجیان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حسن دهقانی نیا ظهر پنج شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: بسیج همواره در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی فعالیت سازنده و مستمر داشته است. وی افزود: بسیج نه تنها در عرصه دفاع و مقاومت بلکه در عرصه سازندگی نیز نقش جدی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حسن دهقانی نیا ظهر پنج شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: بسیج همواره در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی فعالیت سازنده و مستمر داشته است.

وی افزود: بسیج نه تنها در عرصه دفاع و مقاومت بلکه در عرصه سازندگی نیز نقش جدی ایفا کرده و امروز شاهد درخشش بسیج در عرصه های سازندگی کشور هستیم.

فرمانده بسیج ناحیه اردبیل با اشاره به مشارکت فعال بسیج در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: از جمله در همین راستا تسهیلات محرومیت زدایی با هدف اشتغال زایی پرداخت شده است.

به گفته دهقانی نیا سال گذشته به ۲۵۰ کارگاه به میزان چهار میلیارد تومان و امسال به ۲۸۸ کارگاه تسهیلات اعطا شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش بوده اضافه کرد: اقدامات بسیج جهادی و در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

فرمانده بسیج ناحیه اردبیل متذکر شد: به منظور معرفی بخشی از اقدامات بسیج ۲۱۰ برنامه در هفته بسیج تدارک دیده شده که از آن جمله تجمع بسیجیان در سالن شهید آسمانی در آخرین روز هفته بسیج است.

دهقانی نیا به افتتاح پروژه های محرومیت زدایی اشاره و تصریح کرد: برگزاری نشست های روشنگری، نشست بسیج اندیشه و تولید علم و همایش ائمه جماعات و فرماندهان در هفته بسیج پیش بینی شده است.