سه ورزشکار و ۲ داور زنجانی به مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان دعوت شدند
سه ورزشکار و ۲ داور زنجانی به مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان دعوت شدند

غلامرضا باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از یکم تا چهارم آذر امسال با حضور بدمینتون بازان برتر کشورهای ‘ افغانستان، پاکستان، قزاقستان، مولداوی و ایران ‘ در سمنان برگزار خواهد شد.وی اظهار کرد: ‘علی حسینخانی، مهدی انصاری و نسترن کرمی’ و ‘سعیده و فریده عینی’ به ترتیب […]

غلامرضا باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از یکم تا چهارم آذر امسال با حضور بدمینتون بازان برتر کشورهای ‘ افغانستان، پاکستان، قزاقستان، مولداوی و ایران ‘ در سمنان برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: ‘علی حسینخانی، مهدی انصاری و نسترن کرمی’ و ‘سعیده و فریده عینی’ به ترتیب به عنوان ورزشکار و داور در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
باقری افزود: سه بدمینتون بازان زنجانی دعوت شده به این مسابقات، ظهر امروز /پنجشنبه/ به اردوی آمادگی تیم ملی که با حضور ۱۶ ورزشکار مرد و ۱۶ ورزشکار زن از جمعه /۲۶ آبان جاری/ به مدت قریب به پنج روز در سمنان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.
وی یادآور شد: مسابقات در رده سنی زیر ۱۹ سال جوانان برگزار می شود و ورزشکارانی که دارای رنکینگ بالا هستند از سوی فدراسیون به این پیکارها دعوت شده اند.
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: در زمان حاضر بیش از یک هزار و ۲۰۰ بدمینتون باز در سطح این استان فعال هستند که از این تعداد قریب ۷۰۰ زن و مرد در شهر زنجان مشغول به تمرین می باشند.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی