مصرف ۹۰ درصدی آب آشامیدنی توسط مشترکان خانگی در زنجان
مصرف ۹۰ درصدی آب آشامیدنی توسط مشترکان خانگی در زنجان

علیرضا جزء قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی هفت ماهه گذشته از سالجاری ۴۵ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۴۸۰ مترمکعب آب آشامیدنی در استان زنجان تولید و از این میزان ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب مصرف شده است.وی با بیان اینکه طی این مدت تعداد هفت هزار […]

علیرضا جزء قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی هفت ماهه گذشته از سالجاری ۴۵ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۴۸۰ مترمکعب آب آشامیدنی در استان زنجان تولید و از این میزان ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب مصرف شده است.
وی با بیان اینکه طی این مدت تعداد هفت هزار و ۶۳۰ دستگاه کنتور خراب مشترکان در استان شناسایی و چهار هزار و ۵۰۰ عدد از این کنتورها نیز تعویض شد و سه هزار و ۱۳۰ عدد نیز در دست تعویض قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: این اقدام با هدف کاهش هدر رفت آب آشامیدنی انجام شده و از سوی دیگر تعویض کنتورهای خراب علاوه بر واقعی کردن مصرف مشترکان شرایط لازم برای کنترل مصرف و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف را فراهم می کند.
قاسمی، از شناسایی بیش از یکهزار مورد انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان زنجان خبرداد و افزود: ۷۳۰ مورد از این انشعاب ها در شهر زنجان پس از آن نیز به ترتیب شهرهای قیدار و ابهر هستند.
وی تاکید کرد: علاوه بر این اقدام های بیان شده ۶۸۱ عدد از انشعابات غیر مجاز در ۲۱ شهر استان زنجان تبدیل به انشعاب مجاز شده و بقیه آنها نیز جمع آوری شده.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان ۲۳۱ هزار و ۶۸۷ مشترک خانگی، صنعتی، تجاری، اداری، آموزشی، نظامی، اماکن مذهبی، فضاهای سبز و کاربرهای خاص دارد.
۷۳۲۵/۶۰۸۵
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی