زلزله شب گذشته اردبیل تنها ۶ مصدوم داشت/ اتفاق خاصی در روستاهای استان اردبیل نیفتاده است
زلزله شب گذشته اردبیل تنها ۶ مصدوم داشت/ اتفاق خاصی در روستاهای استان اردبیل نیفتاده است

ناصر نصیری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: شب گذشته زلزله‌ای در کشور آذربایجان رخ داد که مناطقی از شمال استان اردبیل را نیز لرزاند. وی افزود: از ۶ مصدوم این حادثه، پنج نفر درمان و مرخص شدند و تنها یک کودک ۱۲ ساله دچار ایست قلبی ـ تنفسی بود که سابقه تشنج […]

ناصر نصیری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: شب گذشته زلزله‌ای در کشور آذربایجان رخ داد که مناطقی از شمال استان اردبیل را نیز لرزاند.

وی افزود: از ۶ مصدوم این حادثه، پنج نفر درمان و مرخص شدند و تنها یک کودک ۱۲ ساله دچار ایست قلبی ـ تنفسی بود که سابقه تشنج داشت و پس از احیا به اردبیل انتقال یافت که در حال حاضر نیز وضعیت سلامتی وی مناسب است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه نقطه وقوع این زلزله در فاصله دوری از مرز کشور ما قرار دارد و شدت زلزله قابلیت ایجاد خسارت آنچنانی نداشت، خوشبختانه هیچ مشکلی در روستاهای شمالی استان اردبیل به وجود نیاورده است.

نصیری بیان کرد: از نخستین دقایق وقوع زلزله ستاد مدیریت بحران استان اردبیل و فرمانداری پارس‌آباد با اعزام اکیپ‌هایی مناطق شمالی این استان را رصد کردند و جز ترک‌خوردگی جزئی در دیوار برخی منازل، هیچ اتفاق خاصی گزارش نشده است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه وقوع حوادثی نظیر زلزله غیرقابل پیش‌بینی است، از مردم عزیز خواهشمندیم، ضمن حفظ آرامش خود از رفتارهای هیجانی نظیر اقامت خارج از منزل، بپرهیزند.