اخبار ۸ تا ۸ چهارشنبه، ۲۴ آبان در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ چهارشنبه، ۲۴ آبان در آذربایجان غربی

** آغاز به کار کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب در ارومیهکنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب با حضور متخصصانی از ایران و کشورهای ایتالیا، هندوستان، فنلاند، ترکیه، افغانستان و پاکستان و با هدف تبادل تجربه و یافته های جدید علمی در ارومیه آغاز بکار کرد. ** ارسال ۷۰۰ تن اقلام امدادی آذربایجان […]

** آغاز به کار کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب در ارومیه
کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب با حضور متخصصانی از ایران و کشورهای ایتالیا، هندوستان، فنلاند، ترکیه، افغانستان و پاکستان و با هدف تبادل تجربه و یافته های جدید علمی در ارومیه آغاز بکار کرد.

** ارسال ۷۰۰ تن اقلام امدادی آذربایجان غربی به زلزله زدگان کرمانشاه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بزرگترین محموله اقلام امدادی کشور به میزان ۷۰۰ تن امروز / چهارشنبه ۲۴ آبان ماه/ به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

** تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل کاله آمل شکست خورد
تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفتمین دیدار خود در لیگ سی و یکم با نتیجه سه بر یک، مغلوب میزبان خود کاله آمل شد تا چهارمین شکست خود را در این فصل تجربه کند.

** سومین پیروزی شهرداری جوان ارومیه در سومین دیدار لیگ دسته یک باشگاه های کشور
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در سومین دیدار خود در لیگ بیست و ششم دسته یک مردان کشور، با نتیجه سه بر ۲، میهمان خود 'راه یاب ملل مریوان' را شکست داد تا بازی سوم خود را نیز با برد به پایان برساند.

** ۸۰۰ هزار تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی ذخیره شده است/ آماده صادرات هستیم
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این استان از جمله قطب های تولید محصولات کشاورزی به ویژه سیب است، گفت: ۸۰۰ هزار تن سیب در سردخانه های راستان ذخیره داریم که می توان از این ظرفیت در بازارهای منطقه بهره برد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفر در آذربایجان غربی سکونت دارند که ۳۴٫۶ درصد آن روستایی و ۶۵٫۴ درصد جمعیت استان نیز شهرنشین هستند؛ حدود ۳۱٫۸۷ درصد از جمعیت این استان در ارومیه زندگی می کنند.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
**خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی