حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در اردبیل
حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در اردبیل

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم حاجی‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در نخستین سمینار تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری در اردبیل اظهار داشت: با راه‌اندازی مجموعه گردشگری پل معلق هم‌اکنون سرنوشت اقتصادی و گردشگری مشگین‌شهر را […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم حاجی‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در نخستین سمینار تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری در اردبیل اظهار داشت: با راه‌اندازی مجموعه گردشگری پل معلق هم‌اکنون سرنوشت اقتصادی و گردشگری مشگین‌شهر را تغییر یافته است و شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه هستیم.

وی با اشاره به این که اردبیل ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت بزرگ استفاده کنند و علاوه بر درآمدزایی استان را در مسیر رشد و توسعه قرار دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از وجود آب‌های گردم معدنی در مناطق مخنلف استان خبر داد و بیان کرد: آب‌های گرم فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران هستند که می‌توانند تحول عظیمی در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشند.

حاجی‌زاده یکی از راهکارهای اساسی برای موفق بودن سرمایه‌گذاری در اردبیل را مطالعات علمی عنوان کرد و گفت: اگر سرمایه‌گذاری بر اساس مطالعات علمی و برنامه‌ریزی باشد به طور حتم موفق خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اردبیل یکی از استان‌هایی است که زمینه و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در آن منطقه فراهم است که انتظار می‌رود شاهد حضور بیشتر سرمایه‌گذاران باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برنامه‌ریزی دولت برای حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و بیان کرد: در این حوزه قوانین پشتیبانی وجود دارد که می‌تواند دغدغه و نگرانی سرمایه‌گذاران را برطرف کند.