سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان اردبیل  حمایت می شوند
سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان اردبیل  حمایت می شوند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، یوسف خدادادی روز سه شنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری های بخش خصوصی افزود: بیکاری منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم از جمله خشونت، اعتیاد، طلاق، تکدی گری و سرقت است و براین اساس دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و کارآفرینان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، یوسف خدادادی روز سه شنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری های بخش خصوصی افزود: بیکاری منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم از جمله خشونت، اعتیاد، طلاق، تکدی گری و سرقت است و براین اساس دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت می کند.
وی اظهار کرد: ایجاد اشتغال به تنهایی از عهده دولت خارج است و اگر مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها نباشد گره اشتغال استان گشوده نمی شود.
خدادادی مهم ترین مانع سرمایه گذاری در استان را نگاه منفی و تنگ نظرانه به سرمایه گذاران عنوان کرد و ادامه داد: باید همه به سرمایه گذار نگاه مثبت داشته باشیم تا آنها با رغبت در بخش های مختلف سرمایه گذاری کنند.
وی اضافه کرد: در این راستا و برای حمایت از سرمایه گذاری و کاهش آمار بیکاری و ناهنجاری های اجتماعی در استان از سال ۹۳ کمیته حمایت قضایی تشکیل و تاکنون موانع و مشکلات بسیاری از واحد های تولیدی بررسی و حل شده است.
خدادادی سرمایه گذاری در مناطق محروم را یاد آور شد و گفت:سرمایه گذاران مناطق محروم باید بیشتر مورد حمایت قرا گیرند و همه بانک های عامل هم برای پرداخت تسهیلات بانکی مساعدت لازم راداشته باشند .
وی درباره حل مشکل طرح باغداری در منطقه گرمی افزود:مشکلات این طرح مورد بررسی قرارگرفته و متقاضی می تواند با ارایه قرارداد مشارکت و ارزیابی وثیقه تسهیلات مورد درخواست خود را درچارچوب مقررات بانک دریافت کند .
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل برطرف شدن موانع موجود برای سرمایه گذاری را ضروری دانست و گفت: باید دیدگاه مسئولان برای سرمایه گذاری تغییر یابد و با هدف اشتغالزایی ئ کمک به سرمایه گذاری از سرمایه گذاران حمایت شود .
خدادای بیان کرد: اگر اشتغال و تولید دراستان افزایش یابد شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی در کنار کاهش اسیب های اجتماعی خواهیم بو.د .
در این جلسه مشکلات سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفت .
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۷۱۱۰/۶۰۱۶