ارسال ۳۸۴ تخته چادر به مناطق زلزله‌زده/ ۱۰ تیم امدادی مستقر شد
ارسال ۳۸۴ تخته چادر به مناطق زلزله‌زده/ ۱۰ تیم امدادی مستقر شد

عزیز ارشادیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تاکنون دو هزار و ۳۳ تخته پتو، هزار و ۸۷۵ تخته موکت، هزار و ۲۴ شعله والور، ۲۳۰ شعله فانوس و ۲۱۶ ست ظروف به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است. وی با اشاره به توزیع ۱۵ هزار بطری آب معدنی از استقرار ۱۰ تیم تخصصی امداد و نجات […]

عزیز ارشادیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تاکنون دو هزار و ۳۳ تخته پتو، هزار و ۸۷۵ تخته موکت، هزار و ۲۴ شعله والور، ۲۳۰ شعله فانوس و ۲۱۶ ست ظروف به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۵ هزار بطری آب معدنی از استقرار ۱۰ تیم تخصصی امداد و نجات استان در قالب ۵۰ نفر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان همچنین به ارسال ۱۳ دستگاه خودروی عملیات امداد و نجات نیز اشاره و تصریح کرد: خودروها شامل پنج آمبولانس، شش خودرو کمک دار، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون است.

ارشادیان با اشاره به اینکه نیروهای امدادی اردبیل در آوار برداری و اسکان مصدومان و حادثه دیدگان مشارکت دارند، اضافه کرد: علاوه بر این کمک های هلال‌احمر و کمک های مردمی نیز بین حادثه دیدگان توزیع می شود.

وی افزود: علاقه مندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ هلال‌احمر واریز کرده و کمک های غیر نقدی را نیز به این اداره کل تحویل دهند.