فراموشی آفت دفاع مقدس است/اجرای ۴۸۰ برنامه در هفته بسیج
فراموشی آفت دفاع مقدس است/اجرای ۴۸۰ برنامه در هفته بسیج

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، شکر عبدی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: در وضعیتی که کشورهای منطقه درگیر جنگ و آشوب هستند به برکت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، کشور ایران از امنیت مثال‌زدنی برخوردار است. وی با بیان اینکه آرمان‌های دفاع مقدس […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، شکر عبدی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: در وضعیتی که کشورهای منطقه درگیر جنگ و آشوب هستند به برکت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، کشور ایران از امنیت مثال‌زدنی برخوردار است.

وی با بیان اینکه آرمان‌های دفاع مقدس می‌بایست به نسل‌های آینده انتقال یابد، اضافه کرد: به همین منظور برنامه اردوهای راهیان نور تدارک دیده شده تا همه ساله زمینه بازدید از مناطق جنگی فراهم شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان به اعزام ۲۲ هزار نفر بسیجی در سال گذشته به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور اشاره و تصریح کرد: اردوهای راهیان نور همه ساله با استقبال قبال توجه همراه است.

عبدی با اشاره به آغاز هفته گرامیداشت بسیج به تدارک برنامه‌های متنوع در این هفته اشاره و تصریح کرد: بسیج هیچگاه در موضع انفعالی نبوده و پس از این نیز اقتدار خود را حفظ خواهد کرد.

وی از جمله ویژگی‌های برجسته بسیج را تفکر و فرهنگ بسیجی دانست و افزود: بسیجی به بهانه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی فعالیت داشته و تفکر مادی ندارد.

وی شعار هفته گرامیداشت بسیج را «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» عنوان و اضافه کرد: از ۲۹ آبان ماه بیش از ۴۸۰ برنامه به مدت یک هفته در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان متذکر شد: از جمله برگزاری اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم، اعزام اردوهای جهادی و گشت‌های محله محور بسیج تدارک دیده شده است.

به گفته عبدی در این هفته همایش طلایه داران سازندگی با هدف تقدیر از فعالان اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی شده و علاوه بر این ۱۸ طرح اقتصاد مقاومتی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.