افزایش ۲برابری فوتی های ناشی از حوادث کار در زنجان
افزایش ۲برابری فوتی های ناشی از حوادث کار در زنجان

مهرداد ستاره روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار، تعداد ۱۲ نفر طی این مدت و ۶ نفر در مدت مشابه سال گذشته بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده اند.وی اظهار کرد: بیش از ۲۶۲ نفر مصدوم ناشی از سانحه حین کار، ۶ […]

مهرداد ستاره روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار، تعداد ۱۲ نفر طی این مدت و ۶ نفر در مدت مشابه سال گذشته بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده اند.
وی اظهار کرد: بیش از ۲۶۲ نفر مصدوم ناشی از سانحه حین کار، ۶ هزار و ۸۶۱ نفر مصدوم در نزاع و بیش از ۴ هزار و ۲۲۰نفر مصدوم تصادفی، در پزشکی قانونی استان زنجان در این مدت معاینه شدند.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان خاطرنشان کرد: تعداد فوتی های ناشی از سوختگی در این استان در این مدت ۹ نفر بوده و نسبت به مدت مشابه سال ۹۵نزدیک به ۲۵ درصد کاهش داشته است.
وی مجموع افراد معاینه شده در سال جاری که موفق به دریافت جوابیه معاینه ها شده اند، را بیش از ۲۳ هزار مورد و آمار مدت مشابه در سال ۹۵را بیش از ۲۰ هزار مورد اعلام کرد.
ستاره تصریح کرد: تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتگی در زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن کاهش ۶۶ درصدی داشته و چهار نفر در این مدت جان خود را از دست داده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان تاکید کرد: همچنین طی این مدت تعداد افرادی که بر اثر مصرف مواد مخدر و روانگردان ها فوت کرده اند به ۲۲ نفر رسیده است.
وی تعداد فوتی های ناشی از مصرف موادمخدر و روانگردان ها طی مدت مشابه سال ۹۵ را ۲۹ نفر عنوان کرد و افزود: آمارها کاهش قریب ۲۴ درصدی در این بخش را نشان می دهد.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۸۷ نفر بر اثر تصادف با وسائط نقلیه در استان فوت کرده اند، که این میزان در هفت ماهه امسال ۱۳۶ نفر بوده است.
۸۰۶۸/۳۲۱۶
خبرنگار: سجاد کریمی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی