سوله تولید کود شیمیایی تقلبی در زنجان پلمپ شد
سوله تولید کود شیمیایی تقلبی در زنجان پلمپ شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر کردلو افزود: در بازرسی از این سوله، بیش از ۱۰ هزار کیلو گرم کود شیمیایی تقلبی کشف شد.وی اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از فعالیت متقلبانه این فرد خاطی، به همراه قاضی ویژه تعزیرات […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر کردلو افزود: در بازرسی از این سوله، بیش از ۱۰ هزار کیلو گرم کود شیمیایی تقلبی کشف شد.
وی اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از فعالیت متقلبانه این فرد خاطی، به همراه قاضی ویژه تعزیرات حکومتی و کارشناس اداره جهاد کشاورزی به این محل که در کیلومتر سه جاده زنجان – بیجار، واقع است اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در بازرسی از این سوله ۲۰۶ کیسه کود شیمیایی تقلبی۵۰ کیلویی به وزن ۱۰ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم به همراه دستگاه ها و تجهیزات تولیدی کشف شد.
کردلو افزود: متهم با استفاده از ترکیب خاک و آهک سفید و به وسیله دستگاه های موجود، اقدام به تولید کود شیمیایی تقلبی کرده و به متقاضیان تحویل می داد.
وی از خریداران کود و سموم دفع آفات خواست هنگام خرید به علایم استاندارد توجه کرده و اینگونه اقلام را از مراکز مجاز، تهیه کنند.
****
اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری ۶ سارق توسط ماموران آگاهی زنجان
رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مبارزه با سرقت در ۲۴ ساعت گذشته و دستگیری ۶ سارق خبر داد و گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات به دست آمده مبنی بر سرقت مغازه، منزل، سیم و کابل و موتورسیکلت در سطح شهرستان زنجان، طرح شناسایی و دستگیری سارقان در ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد.
سرهنگ جعفر رحمتی افزود: پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی با مراجعه به محل های وقوع سرقت های صورت گرفته و جمع آوری اسناد و مدارک، سرنخ هایی از سارقان به دست آورده و نسبت به دستگری سارقین اقدام کردند.
وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیس به سرقت مغازه، منزل، موتورسیکلت و سیم و کابل اعتراف کردند که در این رابطه یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.
****
دستگیری سه سارق داخل خودرو در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان سه سارق داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: در پی وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان زنجان ماموران طرح دستگیری سارقان داخل خودرو را اجرا و با شناسایی متهمان، آنان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی اظهار کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به سه فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان زنجان معترف شدند.
۶۰۸۴/۸۰۶۸
دریافت کننده: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش