دانشگاه‌های استان‌های مرزی به سطح بین‌المللی ارتقا یابند
دانشگاه‌های استان‌های مرزی به سطح بین‌المللی ارتقا یابند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمد فیضی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این مهم می‌تواند به توسعه استان‌های مرزی منجر شود. وی افزود: استان‌های مرزی از جمله اردبیل پتانسیل برخورداری از دانشگاه‌های بین‌المللی را دارند و انتظار داریم وزارت علوم این مهم را محقق سازد. نماینده مردم اردبیل، […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمد فیضی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این مهم می‌تواند به توسعه استان‌های مرزی منجر شود.

وی افزود: استان‌های مرزی از جمله اردبیل پتانسیل برخورداری از دانشگاه‌های بین‌المللی را دارند و انتظار داریم وزارت علوم این مهم را محقق سازد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین به ضرورت ساماندهی سریع وضعیت اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور تأکید کرد.

به گفته فیضی ارتقا هیئت‌علمی دانشگاه‌ها می‌بایست بر مبنای قانون بوده و با اعمال سلیقه اجرا نشود که انتظار داریم به ویژه دانشگاه آزاد به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

وی خواستار رفع مشکلات دانشجویان دکتری شد و تأکید کرد: در جلسه اخیر با وزیر جدید علوم این موضوع تأکید شده است.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه برخی پارک‌های علم و فناوری به تازگی از ردیف بودجه‌ای برخوردار شدند، اضافه کرد: انتظار می‌رود این گروه از پارک‌ها از جمله پارک علم و فناوری اردبیل مورد حمایت جدی قرار گیرند.