سمینار تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل برگزار می‌شود
سمینار تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل برگزار می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل، عسگر سنگی معاون سرمایه‌گذاری این اداره‌کل تصریح کرد: این سمینار با هدف معرفی و تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای توسعه صنعت گردشگری برگزار می‌شود. او افزود: آشنایی با اصول و مبانی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری، معرفی مزیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و […]

به‌گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل، عسگر سنگی معاون سرمایه‌گذاری این اداره‌کل تصریح کرد: این سمینار با هدف معرفی و تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای توسعه صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

او افزود: آشنایی با اصول و مبانی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری، معرفی مزیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه اطلاعات، مشوق‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری و تبادل نظر، طرح ایده‌ها و پیشنهادها از اهداف این سمینار یک‌روزه است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به دعوت از مسئولان و فعالان صنعت گردشگری برای حضور در این سمینار اضافه کرد: از مسئولان ارشد استانی، فعالان بخش گردشگری، سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری استان، دانشجویان و پژوهشگران و علاقه‌مندان و فعالان بخش گردشگری، نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد مرتبط با صنعت گردشگری و اعضای اتاق بازرگانی به همراه اعضای کمیسیون گردشگری اتاق مدعوین این سیمنار هستند.

سنگی با تأکید به اینکه گردشگری از محورهای توسعه استان اردبیل محسوب می‌شود، تصریح کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه تسهیلات یارانه‌ای پیش‌بینی‌شده و محدودیتی در معرفی متقاضیان نداریم.

او همچنین به ارائه مشوق‌های پروانه برای هتل‌های چهارستاره و بالاتر اشاره و تصریح کرد: معافیت مالیاتی برای سرمایه‌گذاران پیش‌بینی شده و اراضی ملی برای واگذاری نیز داریم.

سنگی خاطرنشان کرد: این سمینار چهارشنبه ۲۴ آبان از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ در محل اتاق بازرگانی اردبیل برگزار می‌شود.