تعداد کتابخانه های خیرساز در زنجان افزایش می یابد
تعداد کتابخانه های خیرساز در زنجان افزایش می یابد

به گزاشر خبرنگار مهر، امیر علی نیک بخش صبح سه شنبه در جمع مدیران استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در بحث خیرین کتابخانه ساز در سطح کشور رتبه برتر را دارد، افزود: زنجان در این زمینه در سطح کشور پیشتاز است.  وی از وجود هفت باب کتابخانه خیرساز در استان زنجان خبر داد […]

به گزاشر خبرنگار مهر، امیر علی نیک بخش صبح سه شنبه در جمع مدیران استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در بحث خیرین کتابخانه ساز در سطح کشور رتبه برتر را دارد، افزود: زنجان در این زمینه در سطح کشور پیشتاز است. 

وی از وجود هفت باب کتابخانه خیرساز در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: تعداد این کتابخانه ها به ۱۰ باب افزایش می یابد. 

مدیر کل نهاد عمومی کتابخانه های استان زنجان گفت: بعد از چهل سال کتابخانه درجه ۲ قیدار احداث می شود و در حال حاضر ساخت این کتابخانه با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه است. 

نیک بخش تاکید کرد: کتابخانه آببر که در حال احداث است و ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کتابخانه خیرساز دیگری هم در خرمدره احداث می شود.

وی به توسعه کتابخانه روزبه زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طرح توسعه کتابخانه روزبه شهر زنجان با ۵۰ درصد پیشرفت در دست اجرا است و همچنین طرح توسعه کتابخانه علامه حلی دارای ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیر کل نهاد عمومی کتابخانه های استان زنجان به وضعیت ساخت کتابخانه حسینی اشاره کرد و یاد آورشد: این کتابخانه از کتابخانه های قدیمی و تاریخی استان زنجان است و مردم مراجعه زیادی به این کتابخانه دارند. 

نیک بخش از وجود ۹۲ باب کتابخانه شهری و روستایی در سطح استان زنجان خبر داد.