اجازه ظلم به کسی در دریافت مالیات را نمی دهیم
اجازه ظلم به کسی در دریافت مالیات را نمی دهیم

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری روز دوشنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان زنجان افزود: ما برای دریافت مالیات در حق تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و خالقان ثروت اجحاف نمی کنیم.وی یادآورشد: در صورتی که در زمانی احساس شد در حق تولیدکننده، سرمایه گذار یا صادرکننده ای ظلمی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری روز دوشنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان زنجان افزود: ما برای دریافت مالیات در حق تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و خالقان ثروت اجحاف نمی کنیم.
وی یادآورشد: در صورتی که در زمانی احساس شد در حق تولیدکننده، سرمایه گذار یا صادرکننده ای ظلمی شده است، از وی عذرخواهی کرده ایم.
درویش امیری اظهار کرد: از سوی دیگر نباید هم زمینه ای ایجاد شود که برخی، از پرداخت مالیات فرار کنند.
استاندار زنجان گفت: دولت در کنار این مردم قصد اداره کشور را دارد و می خواهد از آنچه سرمایه گذاران برای تولید و اشتغال هزینه می کنند، حمایت کند.
وی خاطر نشان کرد: در مقابل این حمایت اگر شخصی خواست خلاف سایر گروه های جامعه، از پرداخت مالیات فرار کند، دولت با جدیت موضوع را پیگیری می کند.
درویش امیری تاکید کرد: بخش خصوصی و تولیدکنندگانی که اقدام به پرداخت مالیات می کنند هم باید به کمک دولت بیایند تا از فرار مالیاتی عده ای جلوگیری شود.
استاندار زنجان به افزایش ۹۰ درصدی صادرات ثبت شده این استان در گمرک اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار سهم زنجان از صادرات کشور به بیش از یک درصد و به رقم ۱٫۲۶ درصد رسید.
وی دستیابی به چنین رشد صادراتی در زنجان را ثمره همکاری و تلاش تولیدکنندگان و صادرکنندگان خواند و از آنان قدردانی کرد.
درویش امیری با بیان اینکه امروز صادرات در جهان یک نیاز نیست و به یک میدان رقابت تبدیل شده است، افزایش میزان کیفیت تولیدات و محصولات نهایی را در گسترش صادرات و حضور در بازارهای جهانی موثر برشمرد.
استاندار زنجان کیفیت کالاهای صادراتی را نمایش دهنده شخصیت کشور مبدا اعلام کرد و گفت: همانگونه که فرش ایران، نشان دهنده عمق تاریخ، فرهنگ و شخصیت ایرانیان است، سایر محصولات تولیدی هم باید به چنین جایگاه و کیفیتی دست یابند.
وی راه تعامل با اقتصاد جهان را تولید مرغوب و با کیفیت اعلام و اظهار کرد: یکی از ارکان سیاست اقتصاد مقاومتی هم توجه به موضوع صادرات است و در صورتی که بنا باشد تولیدات ایرانی در بازارهای جهانی حضور داشته باشد باید به صادرات غیر نفتی بیش از پیش توجه کرد و اتکای اقتصاد کشور به نفت را کاهش داد.
در پایان این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب طرح ممیزی صادراتی استان زنجان، از صادرکنندگان نمونه استان هم تجلیل شد.
۳۰۰۱/۶۰۸۵
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی