میزان وقوع جرم در استان  زنجان پایین است
میزان وقوع جرم در استان  زنجان پایین است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری از جرم، افزود: طبق آمار استان زنجان از نظر امنیتی در سطح کشور در رده اول تا سوم قرار دارد و میزان وقوع جرم در استان پایین است.  وی اظهار کرد: هر قدر دستگاه‌های فرهنگی و دانشگاه‌ها و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری از جرم، افزود: طبق آمار استان زنجان از نظر امنیتی در سطح کشور در رده اول تا سوم قرار دارد و میزان وقوع جرم در استان پایین است. 

وی اظهار کرد: هر قدر دستگاه‌های فرهنگی و دانشگاه‌ها و مساجد فعال‌تر باشند، وقوع جرم کاهش می یابد و در این میان باید از ظرفیت های مذهبی به خوبی استفاده شود. 

فرمانده اننظامی استان زنجان گفت: امروز بیشتر کلاه‌برداری‌ها مجازی شده و متاسفانه طی سالجاری جرایم فضای مجازی در استان رشد داشته است و در بحث فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای افزایش ۵۴ درصدی  داریم و  با وجود افزایش جرائم در فضای مجازی ۹۵ درصد آنها کشف شده است. 

آزادی افزود: استان زنجان از نظر وقوع قتل سی و دومین استان کشور از بین سی و چهار استان است و خوشبختانه در زنجان آدم‌ربایی و سرقت از بانک رخ نداده است.