فدراسیون پزشکی ورزشی در کسب  موفقیت ها  ورزشی نقش بسزایی دارد
فدراسیون پزشکی ورزشی در کسب  موفقیت ها  ورزشی نقش بسزایی دارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، غلامرضا نوروزی ظهر دوشنبه در مجمع سالیانه عمومی هیئت پزشکی ورزشی در استان زنجان، افزود: فدراسیون و هیئت های پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش و سلامت ورزشکاران هستند. وی اظهار کرد: هیئت پزشکی ورزشی وظایف بسیار سنگینی  بردوش دارد و این هیئت تلاش می کند به محض آسیب […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، غلامرضا نوروزی ظهر دوشنبه در مجمع سالیانه عمومی هیئت پزشکی ورزشی در استان زنجان، افزود: فدراسیون و هیئت های پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش و سلامت ورزشکاران هستند.

وی اظهار کرد: هیئت پزشکی ورزشی وظایف بسیار سنگینی  بردوش دارد و این هیئت تلاش می کند به محض آسیب دیدگی ورزشکاران خدمات درمانی لازم را ارائه بدهد که صدمات وارد شده به ورزشکاران بیشتر نشود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه عملکرد هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان خوب و روبه رشد است، گفت: هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان دارای توانمندی های خوبی است و با توجه به رشد و  پویایی که در این مجموعه ایجاد شده است توانسته در سطح کشور به جایگاه مطلوبی برسد.

نوروزی تاکید کرد:  فدراسیون پزشکی ورزشی در کسب  موفقیت ها و نشان ها در میادین ورزشی، نقش بسزایی دارد و سیاست فدراسیون پزشکی ورزشی بر اصل تمرکز زدایی استوار است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه خدمات پزشکی ورزشی از اولویت ها و سیاست های اساسی فدارسیون پزشکی ورزشی است، افزود: باید ساز و کارو زیر ساخت  لازم همانند ارائه خدمات فیزیوتراپی به ورزشکاران فراهم شود تا آنها به راحتی در میادین ورزشی رقابت کرده و نگرانی نداشته باشند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه هدف فدراسیون، ارائه خدمات کیفی و مطلوب پزشکی ورزشی به ورزشکاران است، گفت:  هیئت پزشکی ورزشی زنجان متحول شده است.