وضعیت موجود در زمینه برگزاری کنسرت ها مطلوب نیست
وضعیت موجود در زمینه برگزاری کنسرت ها مطلوب نیست

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه باید در زمینه اصلاح سبک زندگی و پرداختن به سبک زندگی اسلامی برنامه ریزی جدی صورت بگیرد، افزود: بحث اصلاح سبک زندگی نیز باید مورد توجه قرار […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه باید در زمینه اصلاح سبک زندگی و پرداختن به سبک زندگی اسلامی برنامه ریزی جدی صورت بگیرد، افزود: بحث اصلاح سبک زندگی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش برای ضربه زدن به ارکان خانواده است، اصلاح سبک زندگی و بهره مندی از سبک زندگی اسلامی را نیاز و ضرورت مهم جامعه ایران عنوان کرد و  گفت: دشمن در تلاش برای تغییر سبک زندگی در ایران است و برای مقابله با این چالش و تهدید همه آحاد جامعه وظیفه دارند.

صفی یاری با بیان اینکه در شرایط امروز بحث فراگیری آسیب های اجتماعی به شدت نگران کننده شده است، افزود:  آیا برگزاری کنسرت های موسیقی بر اساس رویه جاری منجر به کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد یا دامنه آسیب ها را افزایش خواهد داد؟

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید علل و ریشه های آسیب ها و انحرافات اجتماعی شناسایی شود و با آسیب شناسی درست و علمی در راستای رفع آسیب ها تلاش کرد.

صفی یاری با بیان اینکه بحث پیشگیری و مقابله الزاماتی دارد که باید آنها رعایت شود و سپس منتظر نتیجه باشیم، افزود: در زمینه ارائه راهکارها باید به صورت علمی و درست اقدام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در برخی از موارد خود سینما و موسیقی خشونت‌آفرین است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید ببینیم نسخه‌ای که برای نشاط جوانان می‌پیچیم، آیا مورد تایید شرع مقدس است یا خیر،  که اگر هست این کار را انجام دهیم.

صفی یاری با بیان اینکه نگاه شرع مقدس  نسبت به برگزاری کنسرت مبتذل حساس است و نگاه صنفی و شخصی نیست، گفت: ما به عنوان بچه مسلمان به این وضعیت آشفته فرهنگی و بی عفتی در کنسرت ها دیده می شود موضع داشته و به برگزاری چنین کنسرت های اعتراض داریم، چرا که برگزاری این کنسرت ها متناسب با شاخصه های دینی  اخلاقی و ارزشی نیست.

وی  با اشاره به اینکه نظام اسلامی ذائقه مردم را در راستای منویات اسلامی و دینی جهت‌دهی کند، گفت: باید با شناخت مسیر صحیح سبک زندگی در این مسیر حرکت کنیم.