واحدهای تولیدی باید به سمت صادرات حرکت کنند
واحدهای تولیدی باید به سمت صادرات حرکت کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از   خبرنگار مهر،  سید مرتضی خاتمی ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان زنجان، افزود: باید مشکلات اجرایی در کشور به روش مناسبی به نمایندگان مجلس منتقل شود و مجلس شورای اسلامی می تواند برای کاهش مشکلات بخش تولید قوانین را تسهیل کند. نماینده مردم […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از   خبرنگار مهر،  سید مرتضی خاتمی ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان زنجان، افزود: باید مشکلات اجرایی در کشور به روش مناسبی به نمایندگان مجلس منتقل شود و مجلس شورای اسلامی می تواند برای کاهش مشکلات بخش تولید قوانین را تسهیل کند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای تولیدی باید به سمت صادرات حرکت کنند و عمده مشکلات کشور در بخش تولید در بخش واحدهای کوچک تولیدی است.

خاتمی تاکید کرد: باید برای بقا و تداوم تولید واحدهای تولیدی به صادرات تشویق شوند و دارای توان صادراتی باشند.

وی به استفاده از منابع یک منطقه برای توسعه معدن و  صنایع معدنی تاکید کرد و گفت: زمانی که از منابع یک منطقه استفاده می شود باید بومی گزینی مورد توجه مدیران باشد.  

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: طی سال گذشته ۳۶۰ میلیارد تومان از بدهی مالیاتی واحدهای تولیدی استان تقسیط شده است.

خاتمی گفت: تولید در جامعه باید مطابق با شرایطی باشد که عدالت و توازن را جاری کند و رعایت حقوق کارگران که دارای سختی کار و بیمه هستند باید در بخش های مختلف اقتصادی همانند بخش معدن مورد توجه جدی قرار گیرد.  

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید حق کسی ضایع شود و رعایت اصول دین در همه بخش‌ها ضروری است و  باید به دنبال توسعه متوازن در کشور بود.