ارایه خدمات کیفی به ورزشکاران هدف مهم فدراسیون پزشکی ورزشی است
ارایه خدمات کیفی به ورزشکاران هدف مهم فدراسیون پزشکی ورزشی است

دکتر غلامرضا نوروزی روز دوشنبه در مجمع سالانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و اعضا مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد افزود: فدراسیون و هیات های پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش و سلامت فعالان این عرصه است و تلاش می شود تا ورزشکاران […]

دکتر غلامرضا نوروزی روز دوشنبه در مجمع سالانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و اعضا مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد افزود: فدراسیون و هیات های پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش و سلامت فعالان این عرصه است و تلاش می شود تا ورزشکاران در صورت آسیب دیدگی دغدغه دریافت خدمات پزشکی نداشته باشند.
وی با بیان اینکه به اذعان جامعه ورزش، این فدراسیون در کسب نشان ها و موفقیت ها در میادین ورزشی، نقش بسزایی دارند اظهار کرد: سیاست فدراسیون پزشکی ورزشی بر اصل تمرکز زدایی استوار است و تلاش می کند تا خدمات پزشکی ورزشی به کل کشور گسیل شود.
نوروزی افزود: امید می رود با فراهم شدن ساز و کارها، ورزشکاران دغدغه دریافت خدمات درمانی همچون فیزیوتراپی را نداشته باشند و با فکری راحت به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، فعالیت های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان را خوب و مناسب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس گزارشات ارایه شده، می توان گفت که هیات پزشکی ورزشی زنجان متحول شده است که این نشان از کار و تلاش است و امید است این روند با قوت بیشتری ادامه یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: هیات پزشکی ورزشی در رشد و پیشرفت سایر هیات های ورزشی، تاثیرگذار است و در واقع سایر هیات های ورزشی به لحاظ علمی، کیفی و کمی نیاز به عملکرد این هیات دارند.
علی جوان افزود: کار هیات پزشکی ورزشی، خدمات دهی و ساپورت دیگر هیات های ورزشی است و این کار را برای اعضا مجمع سنگین تر کرده و تلاش وافری را می طلبد.
وی اظهار کرد: آموزش های ارایه شده از سوی هیات پزشکی ورزشی، می تواند آسیب ها را به حداقل برساند و در خصوص تغذیه و چگونگی آماده سازی ورزشکاران برای حضور در مسابقات، برنامه های کاملا علمی ارایه دهد.
جوان تصریح کرد: امروزه باشگاه های به دلیل ناآشنایی ورزشکاران با علم تغذیه و آماده سازی، آسیب زا شده اند و این هیات تلاش می کند تا اطلاعات علمی آماده سازی ورزشکاران را به مربیان ارایه دهد تا میزان آسیب دیدگی ها کاهش یابد.
۶۰۸۴/۸۰۶۸
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش