خسارت جزئی برخی ساختمان‌های دانشگاه ارومیه/ غیبت دانشجویان ساکن مناطق حادثه دیده موجه است
خسارت جزئی برخی ساختمان‌های دانشگاه ارومیه/ غیبت دانشجویان ساکن مناطق حادثه دیده موجه است

دکتر حب نقی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس پیگیری‌های به عمل آمده زلزله شب گذشته هیچ خسارت جانی برای دانشجویان این دانشگاه نداشته است، اگرچه این دانشجویان شب گذشته را با دلهره و اضطراب سپری کردند اما بلافاصله وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه عادی شد. وی در […]

دکتر حب نقی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس پیگیری‌های به عمل آمده زلزله شب گذشته هیچ خسارت جانی برای دانشجویان این دانشگاه نداشته است، اگرچه این دانشجویان شب گذشته را با دلهره و اضطراب سپری کردند اما بلافاصله وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه عادی شد.

وی در ادامه در خصوص خسارت‌های مادی و فیزیکی خوابگاه‌های دانشجویی و ساختمان‌های دانشگاه ارومیه نیز گفت: برخی از این ساختمان‌ها در اثر زلزله دچار آسیب‌های جزئی شدند اما خوشبختانه خسارت هنگفتی در این زمینه به ساختمان‌ها وارد نشده است.

رئیس دانشگاه ارومیه همچنین ضمن عادی توصیف کردن فضای دانشگاه تاکید کرد: کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه امروز برگزار می‌شود و دانشجویان در حال برگزاری انتخابات شورای صنفی هستند.

دکتر حب نقی در پایان خاطر نشان کرد: غیبت دانشجویان استان‌های کرمانشاه و ایلام که بستگان یا خانواده‌های آن‌ها در اثر زلزله دچار آسیب شده باشند، موجه محسوب می‌شود.

انتهای پیام