شهرداری بیله سوار۵۰ میلیارد ریال بدهی دارد
شهرداری بیله سوار۵۰ میلیارد ریال بدهی دارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایرنا، آرام حلیم روز یکشنبه در حاشیه آیین معارفه شهرداران شهرستان های استان اردبیل افزود: شهردار و اعضای شورای شهر در این شهر باید به دنبال ایجاد درآمد باشند تا بخشی از بدهی ها پرداخت شود.وی با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت و آبادانی شهری در […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایرنا، آرام حلیم روز یکشنبه در حاشیه آیین معارفه شهرداران شهرستان های استان اردبیل افزود: شهردار و اعضای شورای شهر در این شهر باید به دنبال ایجاد درآمد باشند تا بخشی از بدهی ها پرداخت شود.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت و آبادانی شهری در بیله سوار گفت: این شهر به عنوان تنها شهر مرزی استان که روزانه نزدیک به ۲ هزار ورود و خروج مسافر در آن انجام می شود ، باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
حلیم افزود: برای آبادانی این شهر باید مشکلات شخصی در بین مسئولان کنار گذاشته شده و مصالح عمومی بر مصالح گروهی ترجیح داده شود.
فرماندار بیله سوار با اشاره به قرار گرفتن این شهر در مسیر گردشگری و سلامت، آبادانی شهری را در رونق گردشگری و ورود مسافر موثر دانست.
بیله سوار در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: مینا میرقاسمی** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۳۰۰۶/۶۰۱۶