شرح حال و هوای  زائران دیار عشق از شبکه اشراق
شرح حال و هوای  زائران دیار عشق از شبکه اشراق

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛تعدای از همکاران مستندساز مرکز از روز یک شنبه هفتم مهرماه مصادف با نهم صفر عازم عتبات عالیات شدند تا بزرگترین تجمع مذهبی جهان و حضور پرشور پایتخت نشینان شور و شعور حسینی را در این همایش بزرگ حسینی به […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛تعدای از همکاران مستندساز مرکز از روز یک شنبه هفتم مهرماه مصادف با نهم صفر عازم عتبات عالیات شدند تا بزرگترین تجمع مذهبی جهان و حضور پرشور پایتخت نشینان شور و شعور حسینی را در این همایش بزرگ حسینی به تصویر بکشند .
این اکیپ مستندساز به تهیه کنندگی و کارگردانی حاتم معصومی علاوه بر ارتباط زنده با برنامه مختلف مرکز و همچنین بخشهای مختلف خبری رسانه استانی ، ۱۴ برنامه مستند ۳۰ دقیقه ای نیز جهت پخش از شبکه استانی تولید خواهند کرد .

بررسی چالشهای پیش روی توسعه استان با حضور نمایندگان و مسئولین استان زنجان در برنامه سروستان برنامه تلویزیونی «سروستان» عنوان برنامه ای است که هر هفته روزهای سه شنبه از شبکه شما  پخش می شود نمایندگان استانها در مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار آن استان به بررسی مباحث مربوط به توسعه استانها می پردازند .
در این راستا برنامه سه شنبه این هفته ۹ آبان به استان زنجان اختصاص پیدا کرده و دو نفر از نمایندگان استان در استودیوی شبکه شما و آقای نیک سرشت معاون برنامه ریزی استانداری زنجان نیز در استودیوی شبکه اشراق حضور داشته و به طور زنده مسائل مربوط به توسعه استان ،توانمندی و مزیت های سرمایه گذاری در استان ، بررسی ظرفیت های توسعه گردشگری ، چالش های پیش روی پیشرفت و توسعه استان زنجان و …. را مورد بررسی و کنکاش قرار داده و مسئولین استانی دیدگاهها و نقطه نظرات کارشناسی خود را درباره موضوعات مطرح شده ، بیان می کنند .
یکی از اهداف این برنامه ایجاد زمینه های لازم برای ایجاد درک بهتری از مشکلات و مسائل پیش رو و راهکارهای رفع این معضلات می باشد .
برنامه سرورستان ساعت ۱۸ سه شنبه به مدت ۷۵ دقیقه از شبکه شما و همزمان از شبکه اشراق پخش خواهد شد .