اعتبار راه‌آهن اردبیل در سال آینده افزایش می‌یابد
اعتبار راه‌آهن اردبیل در سال آینده افزایش می‌یابد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمد فیضی پیش از ظهر چهارشنبه در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای افزایش اعتبار پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه تصریح کرد: راه‌آهن اردبیل- میانه یکی از مطالبات جدی مردم اردبیل و تکمیل آن نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار است. وی افزود: این خط ریلی به […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمد فیضی پیش از ظهر چهارشنبه در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای افزایش اعتبار پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه تصریح کرد: راه‌آهن اردبیل- میانه یکی از مطالبات جدی مردم اردبیل و تکمیل آن نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: این خط ریلی به طول ۱۷۵ کیلومتر یکی از پروژه‌های کلیدی خطوط ریلی در کشور محسوب می‌شود که با پیگیری نمایندگان استان تکمیل آن در اولویت برنامه‌های دولت قرار گرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به اینکه اعتبارات اختصاص‌یافته برای این پروژه پاسخگوی آن نیست، افزایش اعتبار در سال آینده به جد مورد تأکید نمایندگان است.

فیضی افزود: در بازدید مشاور عالی سازمان برنامه‌وبودجه کشور موضوع افزایش اعتبار این پروژه در سال آینده درخواست شده و امید می‌رود اعتبار مناسبی برای آن اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه برای تأمین بخشی از مطالبات پیمانکاران راه‌های شریانی استان نیز مذاکرات مؤثری انجام شده است، ادامه داد: انتظار مردم اردبیل از دولت توجه به تکمیل راه‌آهن با تأمین مالی مناسب است.