توده گردوغبار از زنجان خارج می شود/وقوع وزش باد
توده گردوغبار از زنجان خارج می شود/وقوع وزش باد

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی چند روز گذشته شاهد ورود توده گردوغبار به استان زنجان بودیم، گفت: خوشبختانه  از امروز این توده گردو غبار به تدریج از استان خارج می شود.  وی با اشاره به کاهش غلظت گرد و غبار در آسمان استان زنجان، ادامه داد: با توجه به اینکه […]

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی چند روز گذشته شاهد ورود توده گردوغبار به استان زنجان بودیم، گفت: خوشبختانه  از امروز این توده گردو غبار به تدریج از استان خارج می شود. 

وی با اشاره به کاهش غلظت گرد و غبار در آسمان استان زنجان، ادامه داد: با توجه به اینکه از بعداز ظهر افزایش ابر را خواهیم داشت بنابراین سامانه بارشی در برخی از مناطق استان حاکم می شود. 

مدیر کل هواشناسی استان زنجان از وقوع وزش باد با سرعت ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر خبر داد و یادآور شد: به شهروندان زنجانی توصیه می شود از تردد در کنار ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده خودداری کنند. 

یاغموری تاکید کرد: روز  جمعه و شنبه بارش باران فراگیر می شود و به تبع با بارش باران دمای هوا هم کاهش می یابد و هوا سرد می شود. 

وی به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و از شنبه سرد می شود.