انتقال پیام قدرت و افتخار در دل جوانان وظیفه دانشگاهیان است
انتقال پیام قدرت و افتخار در دل جوانان وظیفه دانشگاهیان است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، منطقه اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم در نشست تخصصی استکبارستیزی در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه عنصر نیروی انسانی مهمترین مولفه هر جامعه است، گفت: امروز در دنیا هیچ انسانی نمی‌تواند تکنولوژی را بکار گیرد؛ مگر اینکه عالمی جاهد و دانشمندی حماسی باشد و روحیه بکارگیری […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، منطقه اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم در نشست تخصصی استکبارستیزی در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه عنصر نیروی انسانی مهمترین مولفه هر جامعه است، گفت: امروز در دنیا هیچ انسانی نمی‌تواند تکنولوژی را بکار گیرد؛ مگر اینکه عالمی جاهد و دانشمندی حماسی باشد و روحیه بکارگیری تکنولوژی در شرایط سخت را داشته باشد. 

وی با بیان اینکه امروز با پشتیبانی مردم به عنوان سفیر عشق و یک فرمانده مقتدر در عرصه بین‌المللی هستم، افزود: به تربیت نسل حاضر و آینده نیاز داریم تا مجاهدانی تربیت شود که از عزت و شرف ما دفاع کنند. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس خطاب به دانشگاهیان گفت: ما در سخت‌ترین شرایط ایستاده‌ایم تا شما در اوج عزت، اقتدار و امنیت زندگی کرده و انجام وظیفه نمایید و سعی می‌کنیم کوچکترین غباری از غم و اندوه بر پیشانی شما ننشیند تا دست به دست هم دهید و جامعه را تربیت کرده و ارزش‌ها را در انسان‌ها ایجاد کنید و آنان را برای ساختن آینده کشور آماده کنید. 

نوعی‌اقدم با تاکید بر اینکه ایران و ایرانی باید با عزت و اقتدار در دنیا زندگی کند، گفت: انقلاب اسلامی ایران وقتی استقلال خود را اعلام کرد، تئوریسین‌های دنیا از ایران به عنوان قدرت سوم دنیا نام بردند. 

این فرمانده مدافع حرم گفت: دشمنان ایجاد جنگ، القاعده، طالبان، تحریم و تهدید را علیه ما بکار گرفتند ولی ما کوتاه نیامدیم و همچنان قهرمانانه ایستادهایم و کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه عزت، آزادگی، امنیت و اقتدار را در مقابل زحمت، تلاش و مقاومت به انسان می‌دهند، افزود:  امروز آمریکا به هیچکدام از خواسته‌های خود نرسیده و ما پیروز میدان هستیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) تاکید کرد: امروز ما ثابت کردیم اخلاص، تواضع، ادب و فروتنی بین‌المللی‌ترین زبانی است که به مترجم نیاز ندارد.

نوعی‌اقدم تصریح کرد: جا انداختن پیام قدرت، افتخار و پیروزی‌ها در دل جوانان وظیفه دانشگاهیان است تا در این سنگر وظیفه قهرمان‌سازی را مثل خط مقدم با جدیت، تدبیر و برنامه‌ریزی عمل کنید. 

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: برای دانشگاه محقق اردبیلی افتخار ارزشمند است که امروز میزبان شهید زنده سردار رحیم نوعی‌اقدم باشد؛ چراکه وی از یک خانواده شهید، مجاهد و نخبه است که دو شهید نخبه دانشجوی پزشکی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه سوریه، لبنان، عراق و هر جایی که ندای حق طلبی از آن به گوش برسد، در شهادت از آنجا باز است، افزود: ۱۳ آبان روزی است که جوانان برومند و دانشجویان آگاه روشنفکر و انقلابی لانه جاسوسی را به تسخیر خود درآوردند و این اقدام انقلابی مورد استقبال همگان قرار گرفت. 

صادقی با بیان اینکه حمایت از دانشجویان در آن زمان نیز نشانه آزادی خواهی و روشنفکری بود، تصریح کرد: حمایت جانانه امام خمینی(ره) هم از این حرکت روح و نشاط ویژه‌ای به آن بخشید. 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: ما دانشگاهیان با دانشجویان پیرو خط امام که گروهی از آنها در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسیدند، پیمان دوباره می‌بندیم و همیشه و در همه حال در برابر استکبار سر خم نمی‌کنیم.

انتهای پیام