تامین بودجه برای دریاچه ارومیه پیگیری می‌شود
تامین بودجه برای دریاچه ارومیه پیگیری می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا اسماعیل جبارزاده  با حضور در غرفه ایسنا در پنجمین روز بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: احیای دریاچه ارومیه یکی از اولویت‌های استانداری آذربایجان شرقی است اما متاسفانه کمبود بودجه، ما را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است. وی افزود: با عیسی کلانتری – رییس سازمان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا اسماعیل جبارزاده  با حضور در غرفه ایسنا در پنجمین روز بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: احیای دریاچه ارومیه یکی از اولویت‌های استانداری آذربایجان شرقی است اما متاسفانه کمبود بودجه، ما را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

وی افزود: با عیسی کلانتری – رییس سازمان حفاظت محیط زیست- که وظیفه مدیریت ستاد احیای دریاچه ارومیه را برعهده دارد؛ جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم و پیگیری‌ها برای تامین بودجه ستاد دریاچه ارومیه صورت گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت مقوله محیط زیست در توسعه این استان گفت: در پروژه‌های مختلف توسعه‌ای استان آذربایجان شرقی، ضرورت ارائه طرح ارزیابی زیست محیطی را ایجاد کرده‌ایم. در زمینه آلودگی هوا نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است و مدیریت پالایشگاه و صنایع به منظور کاهش آلودگی هوا با جدیت اعمال می‌شود.

انتهای پیام