بی اعتنایی به ایمان مردم آفت بزرگی است
بی اعتنایی به ایمان مردم آفت بزرگی است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،حجت الاسلام صفی یاری  ظهر سه شنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی، افزود:  قیام امام حسین (ع) بر دو اصل مهم رفع بدی و نجات از گمراهی استوار بود. وی اظهار کرد: امام حسین(ع) تمام همت خود را برای هدایت مردم گمراه بکار بستند و حجت را بر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،حجت الاسلام صفی یاری  ظهر سه شنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی، افزود:  قیام امام حسین (ع) بر دو اصل مهم رفع بدی و نجات از گمراهی استوار بود.

وی اظهار کرد: امام حسین(ع) تمام همت خود را برای هدایت مردم گمراه بکار بستند و حجت را بر همه تمام کردند اما افسوس که جز افراد انگشت شماری دعوت ایشان را لبیک نگفتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه طبق آموزه های دینی نجات یک انسان از گمراهی نجات جامعه ای از تاریکی است،  گفت: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی همان رسالت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و  سازمان تمام توان خود را برای هدایت حتی یک نفر به کار می بندد.

صفی یاری تاکید کرد: هدایتگری کار دشواری است و برای تحقق این اصل مهم باید یا مانند امام حسین (ع) خون داد یا همچون پیامبر گرامی اسلام (ص) خون دل خورد.

وی افزود: بی تفاوتی و بی اعتنایی به وضعیت ایمانی مردم آفت بزرگی است و  کارکنان تبلیغات اسلامی باید افرادی دغدغه مند و دلسوز به اسلام و انقلاب باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اولویت اول سازمان تبلیغات اسلامی است و  سازمان در هر شرایطی به وظیفه حقوقی و اسلامی خود که همان اصل هدایتگری است عمل خواهد کرد.

صفی یاری به لزوم اشرافیت کارشناسان فرهنگی بر فضای تبلیغی استان تاکید کرد و افزود: با اشرافیت کامل بر حوزه تبلیغ می توان بر مشکلات غلبه کرد و  باید با ساز و کار مناسب زمینه مناسبی را برای تبلیغ مبلغین فراهم کنیم.

وی افزود: متاسفانه ساز و کار واحدی در حوزه اعزام، ساماندهی، ارزیابی و رسیدگی به امور مبلغین در استان وجود ندارد و از این رو  با اجماع دستگاه های فرهنگی باید به تصمیم واحدی در خصوص اعزام مبلیغ برسیم.