اجرای پروژه های توسعه شهری با رعایت ضوابط پدافند غیر عامل در اردبیل
اجرای پروژه های توسعه شهری با رعایت ضوابط پدافند غیر عامل در اردبیل

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید رضا شمس، معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل در تشریح اقدامات انجام گرفته به اجرای پروژه های توسعه شهری با رعایت ضوابط پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت: اقدامات بر اساس مطالعات جامع پدافند غیر عامل […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید رضا شمس، معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل در تشریح اقدامات انجام گرفته به اجرای پروژه های توسعه شهری با رعایت ضوابط پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت: اقدامات بر اساس مطالعات جامع پدافند غیر عامل شهر اردبیل صورت می گیرد که شرح خدمات بر اساس این مطالعات جهت تایید به سازمان پدافند غیر عامل کشور ارسال شده است.

وی از اقدامات انجام شده این معاونت در قالب طرح جامع پدافند غیرعامل با هدف آماده‌سازی زیرساخت‌های شهری برای شرایط بحرانی خبر داد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل افزود: با توجه به اهمیت خاص پدافند غیر عامل در مصون سازی کشور و نقش محوری شهرداری ها در پدافند غیر عامل اقداماتی در این زمینه از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری اردبیل صورت گرفته است.

شمس افزود: استفاده از ظرفیت های شهرداری اردبیل به خصوص در زمینه ساخت و ساز، ایمنی و شناسایی مناطق پر خطر بسیار پر اهمیت است.

وی در ادامه از شناسایی مشاوران ذیصلاح در زمینه پدافند غیر عامل خبر داد و عنوان کرد: طراحی و اجرای پروژه های فضای سبز شهری با هدف اسکان موقت در زمان بحران، پیش بینی مسیرهای جایگزین در جهت بهبود خدمات رسانی در مواقع تهدید و بحران و تعیین مسیر حرکت وسایل نقلیه امدادی و بهسازی آنها جهت دسترسی آسان به مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی و خدماتی از دیگر اقدامات با کمک کارشناسان بوده است.