به‌روز شدن صدور ویزای زائران اربعین حسینی
به‌روز شدن صدور ویزای زائران اربعین حسینی

«فرامرز بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که سامانه سماح برای ثبت‌نام متقاضیان هم‌چنان باز است، خاطرنشان‌ کرد: تا بدین لحظه حدود ۹۰۰۰ ویزا صادر شده که روند صدور ویزا هم‌چنان ادامه دارد و به سرعت به متقاضیان ارائه می‌شود. این مسئول با اشاره به این‌که متقاضیان می‌توانند به دفاتر هجده‌گانه حج و […]

«فرامرز بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که سامانه سماح برای ثبت‌نام متقاضیان هم‌چنان باز است، خاطرنشان‌ کرد: تا بدین لحظه حدود ۹۰۰۰ ویزا صادر شده که روند صدور ویزا هم‌چنان ادامه دارد و به سرعت به متقاضیان ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به این‌که متقاضیان می‌توانند به دفاتر هجده‌گانه حج و زیارت مراجعه کنند و ویزای عراق در بازه زمانی یک روزه صادر می‌شود، افزود: به افرادی که در سامانه ثبت‌نام نکنند ویزا صادر نمی‌شود و نمی‌توانند به عراق اعزام شوند.

بابایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات لازم برای اعزام زائران به اجتماع عظیم حسینی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تأکید بر این‌که به‌ هیچ‌ عنوان به افرادی که فاقد ویزا و گذرنامه هستند اجازه ورود به خاک عراق داده نخواهد شد، افزود: همه افراد برای اعزام باید در سامانه سماح ثبت‌نام کرده و هزینه اعزام ۴۰ دلار به علاوه ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

انتهای پیام