اهدای گاراژ ۱۰ میلیارد تومانی خیر زنجانی به بیماران سرطانی
اهدای گاراژ ۱۰ میلیارد تومانی خیر زنجانی به بیماران سرطانی

اصفر وثوق روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این انجمن طی روزهای گذشته به برگزاری همایش بزرگ خیرین زنجانی مهرانه با عنوان ‘حمایت و پیشگیری’ در برج میلاد تهران اقدام کرد که استقبال و بازتاب بسیار خوبی به همراه داست.وی یادآوری کرد: بر این اساس این انجمن برای تامین هزینه های […]

اصفر وثوق روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این انجمن طی روزهای گذشته به برگزاری همایش بزرگ خیرین زنجانی مهرانه با عنوان ‘حمایت و پیشگیری’ در برج میلاد تهران اقدام کرد که استقبال و بازتاب بسیار خوبی به همراه داست.
وی یادآوری کرد: بر این اساس این انجمن برای تامین هزینه های درمانی و گسترش ارائه خدمات خود نیازمند مساعدت کمک های خیری است و در این راستا طبق برنامه ریزی ها عمل می کند.
وثوق افزود: شهروندان زنجانی به این موضوع مهم توجه داشته باشند که این انجمن برای برگزاری این همایش ریالی از کمک های خیران و مردم نوعدوست را هزینه نکرده و هزینه های این همایش توسط یک حامی تامین شد.
وی بیان کرد: این انجمن برای تامین هزینه های درمانی، دارویی و تامین تجهیزات لازم هر ۲ سال یکبار نسبت به برگزاری مراسم گلریزان اقدام می کند.
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان ادامه داد: طی همایش یاد شده ۲ هزار و ۳۰۰ میهمان و خیر حضور داشتند و به میزان ۹ میلیارد تومان کمک ملکی خود رابه این انجمن را اهدا کردند و با تحقق آن بخشی از نارسایی تامین مشکل مکان شعبات این انجمن برطرف شد.
وی ادامه داد: با کمک خیران مقرر شد مهانسرای این انجمن واقع در تهران که ساختمانی قدیمی و مخروبه است با سه میلیارد تومان بازسازی شود و تعداد تختها از ۳۲ به ۱۵۰ تخت افزایش یابد.
این مسئول خاطر نشان کرد: هم اکنون همه بیماران مبتلا به سرطان این استان تحت پوشش انجمن هستند و خدمات مورد نیاز به آنان ارائه می شود.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای برآورد نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت ۱۸ هزارو ۹۰۰ مترمربع طراحی و احداث شده و از این وسعت، ۱۲ هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین ۱۸۰۰ مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه مهرانه از سال۸۵ تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال ۹۳ آغاز به کار کرده است.
۷۳۲۰/۸۰۶۸
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش