آسفالت ریزی معابر ۳۰ روستای استان اردبیل
آسفالت ریزی معابر ۳۰ روستای استان اردبیل

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در دیدار با فرماندار نمین با بیان اینکه امسال بیش از ۲۳۰ هزار مترمربع از معابر روستاها آسفالت ریزی شده است، گفت: در روستاهای شهرستان نمین نیز بالغ بر ۶۵ هزار مترمربع عملیات […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در دیدار با فرماندار نمین با بیان اینکه امسال بیش از ۲۳۰ هزار مترمربع از معابر روستاها آسفالت ریزی شده است، گفت: در روستاهای شهرستان نمین نیز بالغ بر ۶۵ هزار مترمربع عملیات آسفالت انجام شده است.

وی افزود: از ۱۰ هزار تن قیر یارانه اختصاص داده شده به استان اردبیل در سال ۹۶ تاکنون بالغ بر ۴ هزار تن آن جذب و مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در جذب قیر یارانه و اجرای عملیات آسفالت معابر روستایی شهرستانهای پارس آباد، خلخال و نمین حائز جایگاه برتر و شرایط بهتر در استان هستند.
سبحانی گفت: در طی یک ونیم سال گذشته ۱۳ روستا در شهرستان نمین عملیات زیرسازی و آسفالت معابر را انجام داده و در ۴ روستای کله سر، مرنی، محمود آباد و دولت آباد نیز این عملیات طی روزهای آتی انجام می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیارد ریال اوراق برای انجام طرح هادی روستای عنبران امسال دریافت شده است افزود: فاز اول این طرح در سالجاری به بهره برداری می رسد.

سبحانی افزود:برای انجام عملیات آسفالت در روستاهای استان تاکنون بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال از دهیاری پول دریافت شده و بیش از ۴۰ میلیارد دیگر نیر بنیاد مسکن از این دهیاری ها مطالبه دارد.