استاندار جدید اردبیل بر توسعه عمرانی استان متمرکز شود
استاندار جدید اردبیل بر توسعه عمرانی استان متمرکز شود

محمد فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص معرفی استاندار جدید اردبیل تصریح کرد: با توجه به سوابق کاری اکبر بهنام جو انتظار می‌رود بر توسعه عمرانی استان متمرکز شود. وی افزود: اردبیل به جای نگاه سیاسی نیازمند توجه به توسعه اقتصادی و عمرانی است و ضروری است مدیران جدید بر روی ضعف‌های گذشته […]

محمد فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص معرفی استاندار جدید اردبیل تصریح کرد: با توجه به سوابق کاری اکبر بهنام جو انتظار می‌رود بر توسعه عمرانی استان متمرکز شود.

وی افزود: اردبیل به جای نگاه سیاسی نیازمند توجه به توسعه اقتصادی و عمرانی است و ضروری است مدیران جدید بر روی ضعف‌های گذشته استان متمرکز شده و جهت رفع آن تلاش کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: با توجه به اینکه استان اردبیل به لحاظ توسعه عمرانی با ضعف‌هایی مواجه است، انتظار می‌رود استاندار جدید جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام همت کند.

فیضی با تأکید به اینکه در انتخاب تیم کاری نیز توجه به مباحث عمرانی و فنی ضروری است، اضافه کرد: متأسفانه در حوزه ذکر شده در دوره‌های قبلی موفق عمل نکردیم و انتظار داریم این خلأ در مدیریت آقای بهنام جو جبران شود.