اکبر بهنام‌جو به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی شد
اکبر بهنام‌جو به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، وزارت کشور عصر امروز یکشنبه تکلیف استانداران چهار استان را مشخص کرد که براساس آن اکبر بهنام جو به سمت استاندار اردبیل انتخاب و معرفی شد. طی ماه های گذشته گزینه های متعددی از سوی وزارت کشور، نمایندگان استان اردبیل و جناح های سیاسی مطرح […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، وزارت کشور عصر امروز یکشنبه تکلیف استانداران چهار استان را مشخص کرد که براساس آن اکبر بهنام جو به سمت استاندار اردبیل انتخاب و معرفی شد.

طی ماه های گذشته گزینه های متعددی از سوی وزارت کشور، نمایندگان استان اردبیل و جناح های سیاسی مطرح شده بود که در نهایت بهنام جو به سمت استانداری انتصاب شد.

با انتصاب مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی، استانداری اردبیل به صورت سرپرستی اداره می شد.

با تعیین چهار استاندار جدید در جلسه امروز هیئت وزیران، از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون استانداران ۲۱ استان تغییر کردند.

آشنایی با استاندار جدید اردبیل

اکبر بهنامجو متولد ۱۳۴۶ بوده و در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است. وی پس از فارغ التحصیلی در سال ١٣٧١ به سمت شهردار انزلی منصوب شد و جوان ترین مدیر سال در کشور را در کتاب منتشر شده از سوی سازمان مدیریت به خود اختصاص داد.

بهنام جو با درخواست استاندار وقت گیلان به عنوان مدیرکل دفتر شهر و روستای استانداری گیلان منصوب و سپس با حکم وزیر مسکن (آخوندی) به عنوان رئیس مسکن و شهرسازی استان گیلان منصوب شد.

استاندار جدید اردبیل در استان  نوپای اردبیل نیز تقریبا هفت سال دارای مسولیت بوده و در سال ١٣٧٨ با حکم وزیر کشور به عنوان معاون امور عمرانی استانداری منصوب و تا سال ١٣٨۵ عهده دار این سمت بود.

اکبر بهنام جو از سال ١٣٨۵ به مدت ١٠ سال در شرکتهای گردشگری عهده دار سمت های معاونت و مدیرعاملی شرکت های گردشگری در امر مطالعه احداث هتل و آبدرمانی مجموعه های توریستی بوده است.