انتقال گندم زنجان با ناوگان ریلی و جاده‌ای به دیگر استان‌ها
انتقال گندم زنجان با ناوگان ریلی و جاده‌ای به دیگر استان‌ها

«محمد ایزدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از بابت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در استان بیش از ۶۰ هزار تن گندم به سایر استان‌ها ارسال شده است که استان‌های البرز، تهران و گیلان استان‌هایی هستند که به طریق حمل ‌و نقل جاده‌ای گندم را دریافت کرده‌اند. این مسئول ادامه داد: گندم از […]

«محمد ایزدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از بابت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در استان بیش از ۶۰ هزار تن گندم به سایر استان‌ها ارسال شده است که استان‌های البرز، تهران و گیلان استان‌هایی هستند که به طریق حمل ‌و نقل جاده‌ای گندم را دریافت کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: گندم از طریق ناوگان ریلی نیز در داخل کشور به فروش رفته که استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و یزد جزو استان‌هایی هستند که از طریق حمل و نقل ریلی گندم خریداری شده را دریافت کرده‌اند.

ایزدی خاطرنشان کرد: زنجان سال گذشته در تولید گندم رتبه هشتم و در ذخیره‌سازی این محصول راهبردی نیز جزو استان‌های رده بالای کشوری بود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان میزان مصرف سالیانه گندم در استان را ۱۰۰ هزار تن برشمرد و افزود: مابقی گندم تولیدی به استان‌های هم‌جوار صادر می‌شود.

انتهای پیام