زنجان هفتمین استان در پرداخت تسهیلات طرح رونق است/ ۱۵ آبان پایان ثبت‎نام در سامانه بهین‎یاب
زنجان هفتمین استان در پرداخت تسهیلات طرح رونق است/ ۱۵ آبان پایان ثبت‎نام در سامانه بهین‎یاب

حبیب‎الله عباسی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تاکنون ۴۷۱ واحد و طرح نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت در سامانه بهین‎یاب و برای دریافت تسهیلات طرح رونق در استان زنجان ثبت‌نام کرده‎اند. وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی تسهیلات درخواستی واحدها و طرح‎های ثبت‌نام شده در سامانه بهین‎یاب استان زنجان […]

حبیب‎الله عباسی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تاکنون ۴۷۱ واحد و طرح نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت در سامانه بهین‎یاب و برای دریافت تسهیلات طرح رونق در استان زنجان ثبت‌نام کرده‎اند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی تسهیلات درخواستی واحدها و طرح‎های ثبت‌نام شده در سامانه بهین‎یاب استان زنجان طی سال‎جاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: از مجموع ۴۷۱ طرح و واحد ثبت‌نام شده، ۳۵۰ فقره به ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به بانک‎های عامل معرفی شده‎اند.

رئیس اداره طرح‎ها و برنامه‎های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تاکنون ۵۶ واحد یا طرح نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی موفق به دریافت تسهیلات در قالب طرح رونق شده‎‏اند، اضافه کرد: ارزش تسهیلات دریافتی توسط این واحدها ۷۲ میلیارد تومان است.

عباسی با اشاره به اینکه ۴۶ مورد از واحدها و طرح‎های متقاضی تسهیلات طرح رونق در استان زنجان در حال تکمیل پرونده و عقد قرارداد هستند، یادآور شد: ارزش این تسهیلات هم ۳۷ میلیارد تومان اعلام شده است.

وی کف تسهیلات طرح رونق ویژه متقاضیان در استان زنجان را ۴۰۰ میلیارد تومان دانست و ادامه داد: واحدهای تولیدی، معدنی، کشاورزی و صنعتی تا روز ۱۵ آبان‎ماه مهلت دارند تا برای ثبت‌نام در سامانه بهین‎یاب اقدام کنند.

رئیس اداره طرح‎ها و برنامه‎های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش نوسازی صنایع هم، ۷۰ واحد تولیدی استان در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده و متقاضی تسهیلات این بخش شده‎اند، اظهار کرد: در مجموع از این تعداد، ۵۰ واحد برای تکمیل پرونده به بانک‏‎های عامل معرفی شده‎اند.

عباسی با بیان اینکه به دلیل عدم ابلاغ شیوه‎نامه از سوی بانک مرکزی به بانک‎های عامل تسهیلات نوسازی صنایع، اقدامی توسط این بانک‌‏ها صورت نگرفته است، افزود: مسؤولان استانی هم پیگیر رفع این مسائل و مشکلات هستند.

وی خاطر نشان کرد: استان زنجان هفتمین استان کشور در پرداخت تسهیلات طرح رونق شناخته شده است.

انتهای پیام/چ