حمایت از شرکت های دانش بنیان در دستور کار جدی دولت قرار دارد
حمایت از شرکت های دانش بنیان در دستور کار جدی دولت قرار دارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان افزود: حمایت و زمینه سازی برای رشد شرکت های دانش بنیان از سیاست های اصلی مدیریت استان است و به حتم باید در عملکرد مدیران مد نظر قرار گیرد.وی یادآورشد: کارگروه تسهیل […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان افزود: حمایت و زمینه سازی برای رشد شرکت های دانش بنیان از سیاست های اصلی مدیریت استان است و به حتم باید در عملکرد مدیران مد نظر قرار گیرد.
وی یادآورشد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از اختیارات بالایی برخوردار است و اجرای مصوبات آن برای تمام دستگاه ها لازم است.
درویش امیری اظهار کرد: در این کارگروه حمایت ها متناسب با موقعیت و اهمیت موضوع مد نظر قرار می گیرد و تلاش می شود در حق هیچ دستگاه و بخشی اجحاف نشود.
استاندار زنجان گفت: تمام مدیران ملزم به اجرای مصوبات این کارگروه هستند و هیچ توجیهی برای اجرا نشدن آنها قابل قبول نیست.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مدیری مخالفت جدی نسبت به مصوبه ای دارد، می تواند علت مخالفت خود را با مستندات بار دیگر در این کارگروه مطرح کند.
درویش امیری با بیان اینکه پرونده های در صف انتظار بررسی کارگروه به اتمام رسیده است، تاکید کرد: از این پس می توان پرونده های جدیدی را با دقت و نظر کارشناسی بیشتری بررسی کرد و نسبت به تعیین تکلیف مشکل آنها تصمیم گرفت.
در این کارگروه مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم های لازم برای حل مسائل آنها گرفته شد.
۳۰۰۱/۶۰۸۵
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی